2ewonder2012, heb je al nieuws? Wat enorm spannend weer hè? Jammer dat je altijd zo lang met testen moet wachten! Ben benieuwd!
Revitally, hoe is het bij jullie? Hoop voor jullie dat het ook weer snel raak mag zijn.
EB78, fijn dat alles goed gaat! Ben je inmiddels achter het geslacht? Ben benieuwd of je gevoel goed was en jullie een mannetje verwachten. Wij lopen dus weer aardig gelijk op.
En Marijke, ik denk dat velen van ons je gevoel herkennen! Ik wel iig! Gelukkig kwamen de kriebels bij mijn man ook weer! En je leeftijd heeft niks met je gevoel te maken hoor. Ik heb ook "tijd zat". Ik ben afgelopen week 27 geworden en zwanger vd derde. Ook al ben ik jong genoeg, toch wilde ik de kids graag kort op elkaar. Wij hebben gelukkig ook het grote geluk dat dat zo mag zijn. De oudste is van de week 2 geworden en de jongste is bijna 11 maand. Volg je eigen hart (en die van je man natuurlijk)! En heel veel geluk gewenst voor als jullie het weer gaan proberen!
Ook naar de andere dames ben ik erg benieuwd! Hoe gaat het met iedereen? Jammer dat er hier bijna niks meer gebeurd..
Fijne koninginnedag iedereen!