Hoe is het met de mama's die weer zwanger wilden worden?

Las in een bericht van marijke dat er meerderen zijn die voor een 2e of 3e kindje zouden gaan... Inmiddels een half jaar verder... Zijn er alweer mensen zwanger???
 
Ook ikke! Haha

Ben inmiddels alweer 17 weken zwanger van ons derde kindje! Echt helemaal geweldig! Tot nu toe gaat het nog heel goed, ook in combinatie met 2 kleintjes.. Was in het begin wel heel moe, maar nu ben ik weer de oude gelukkig. Duimen dat dat zo blijft!

Ben benieuwd of er nog meer zwanger zijn of dat zouden willen?
 
Wow!!! gefeliciteerd en wat fijn dat het zo goed gaat!!!
Wij zitten in ronde 2 ... a.s. vrijdag nod dus ben benieuwd.... hopelijk is het snel raak. X
 
Hier ook hoor. Ben inmiddels 18+3 en gaat goed. Misselijkheid is eindelijk weg, dus voel me weer top.
Morgen pretecho. Hopelijk werkt ukkie ook mee om te laten weten of we een jongen of een meisje krijgen. heb nog geen voorgevoel. Bij onze kleine man was ik er vanaf het begin af aan van overtuigd dat het een jongen zou zijn. We'll wait and see....

@ 2ewonder2012 en revitally: succes meiden. Spannend weer. Hoop voor jullie allebei dat jullie binnenkort weer goed nieuws hebben.
 
Hoi,

We zijn nog niet zwanger van de derde.
Beetje last van koudwatervrees. Ik heb natuurlijk ook de tijd, aangezien ik 25 ben en een zoon van 4 en bijna 11 maanden. Toch gaan we er binnenkort voor. Het voelt nog niet compleet, het is een heel raar gevoel om uit te leggen.
 
2ewonder2012, heb je al nieuws? Wat enorm spannend weer hè? Jammer dat je altijd zo lang met testen moet wachten! Ben benieuwd!

Revitally, hoe is het bij jullie? Hoop voor jullie dat het ook weer snel raak mag zijn.

EB78, fijn dat alles goed gaat! Ben je inmiddels achter het geslacht? Ben benieuwd of je gevoel goed was en jullie een mannetje verwachten. Wij lopen dus weer aardig gelijk op.

En Marijke, ik denk dat velen van ons je gevoel herkennen! Ik wel iig! Gelukkig kwamen de kriebels bij mijn man ook weer! En je leeftijd heeft niks met je gevoel te maken hoor. Ik heb ook "tijd zat". Ik ben afgelopen week 27 geworden en zwanger vd derde. Ook al ben ik jong genoeg, toch wilde ik de kids graag kort op elkaar. Wij hebben gelukkig ook het grote geluk dat dat zo mag zijn. De oudste is van de week 2 geworden en de jongste is bijna 11 maand. Volg je eigen hart (en die van je man natuurlijk)! En heel veel geluk gewenst voor als jullie het weer gaan proberen!

Ook naar de andere dames ben ik erg benieuwd! Hoe gaat het met iedereen? Jammer dat er hier bijna niks meer gebeurd..
Fijne koninginnedag iedereen!
 
Hoihoi! hier gaat het prima! Over 5 weekje wordt onze kleine grote man 1 jaar, leuk hoor. En wat is dat jaar voorbij gevlogen!!!
Als ik nu zie dat hij volop kruipt, zich aan alles optrekt, graag aan de hand wil lopen (liefst zelf) en een heel eigen willetje heeft is dat zo mooi! Wat een hoop veranderingen in nog geen jaar tijd :)

Hier (nog) geen specifieke plannen voor een 2e kindje. Over de 1e hebben we 3jr gedaan en is na ivf gelukt. Sinds de bevalling hebben we geen anticonceptie gebruikt met het idee "als het spontaan lukt, is dat een geweldig kado". Tot nu toe niets, maar het is ook niet zo dat we er heel veel rekening mee houden qua timing. We hebben nog 1 ingevroren embryo over van de ivf-poging, die kunnen we nog terug laten plaatsen. Weet niet of ik weer helemaal in de medische molen zou willen gaan... Vind het allemaal superleuk en geniet van onze schat, maar toch ook wel heftig allemaal en tot nu toe nog niet echt aan een volgende toe. We zien wel wat het ons brengt allemaal, maar iig genieten nu!
 
Terug
Bovenaan