Hoe is het met de mama's die weer zwanger wilden worden?

@wondernmr2...

Ja zeker heb ik nieuws.... Vorige week getest en dikke streep!!! Whoeiiiii....

Dus we zijn zwanger van een 2e kindje....

Zoals het nu lijkt ben ik uitgerekend in januari maar kan nog december worden... Kheb 17e een echo.... Ben zooooo benieuwd. Maar Het dringt op de een of andere vage manier nog niet echt door.... Hopelijk komt dat snel.

Hoop voor de anderen ook dat er snel positief nieuws is... x
 
@ wondernmr2: had dit keer juist helemaal geen voorgevoel ;-). Vorige keer was ik overtuigd van een jongen en dat klopte.
Hebben inmiddels pretecho gehad en was overduidelijk. Onze kleine boef krijgt een zusje!
Weet jij het al?

@ 2ewonder2012: super! Gefeliciteerd. Ben inmiddels 20 weken, maar vind het nog steeds onwerkelijk.........hahaha.
 
van haarte 2ewonder2012...
eb78... wat leuk om van elke soort er een te hebben...

nou hier is ook alle veiligheid de deur weer uit... en nu tja.. we zien wel.. vorig keer was het snel raak... dus wie weet...
falko word over 2 weken een jaar.. aaa waar is de tijd gebleven... en tja... wie weet wat er nog meer die weekeind blijkt... we zien... wel...
hier ook "tijd zat" in juni word ik 27 maar dat zegt inderdaad niks...
volg allmeaal leker je gevoel...
succes en geniet er van...
 
Hoera 2ewonder! Wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd! Hoe voel je je? Ik hoop goed. Wat spannend allemaal weer hè? Nog een weekje wachten op de echo.. Wat gaat de tijd langzaam hè?? ;)
En EB, wat leuk dat jullie een meisje krijgen. Al aan het idee gewent?
Wij hebben maandag over een week de 20weken echo, ben dan 20+5, ik kan niet wachten om ons kleintje weer te zien! Afgelopen maandag controle gehad en toen mochten we even van het mooiste geluid op de wereld genieten, z'n hartje! Het was even zoeken voor ze m had maar toen was het ook luid en duidelijk gelukkig! Ik ben heel heel erg nieuwsgierig naar het geslacht maar we hebben besloten om weer niet te gaan kijken. Ben wel heel erg benieuwd of we straks drie prinsesjes hebben of dat er misschien toch een prinsje bij gaat komen. Spannend spannend..
En revitally, heb jij al nieuws? En dan hoop ik natuurlijk op positief nieuws in de vorm van 2 streepjes?
 
goed... perongeluk op plaatsen druken niet handig.. zo een lief klein maneke die mee helpt...

maar vind het gedacht al weer heel leuk... vind het ook echt leuk om met jullie weer mee te lezen.. met de hoe en wat... en ja die geluid van de hartje... ik kan niet wachten...

succes dames met jullie echo's... en voelen jullie je allemaal nog goed??
 
heej!
ik zit toevallig eens even hier te kijken in de ouwe juniclub :)! wat een leuk berichtje :)! ik ben ook weer zwanger, 16,5 week van onze 3e! ik was uiteindelijk niet in juni maar in juli bevallen, dus ga er vanuit dat ik de 3e keer ook wel overtijd ga! ben 30 nov. uitgerekend, zal dus wel december worden! nu eens geen juli verjaardag :)! Jorn is toen de dag na de verjaardag van onze oudste geboren en zelf ben ik ook in die week jarig! nu dus een winterkindje! andere kleertjes, kruiken, mutsje op, langer in de wagenbak enz. leuk hoor eens wat anders! iedereen trouwens gefeli met jullie zwangerschap! geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan