hoe is het met de mannen?

Hai
ik heb een hele lieve man, maar hij vindt zelf wel dat hij het erg zwaar heeft. Hij slaapt al twee weken op zolder, en dat vindt ie toch een toestand. Hij mist het knuffelen en vrijen heel erg. Ja, ik ook hoor, maar als dat alles is... Laatst zei hij ook heel zielig "ik wou dat ik weer op je schoot kon liggen" Daar wordt ik wel kribbig van, dan roep ik meteen "je moest eens weten wat ik allemaal wel niet zou willen!!"

Verder is hij heel zorgzaam voor mij en ons zoontje. Hij neemt me alles uit handen, doet heel veel in huis en neemt de verzorging van ons zoontje helemaal op zich. Hij heeft al weken last van nesteldrang, heel druk bezig met in mijn ogen totaal onnodige klusjes.
Daar moet ik wel erg om lachen. De laatste tijd  begint hij wel nerveus te worden, de bevalling houdt hem nu erg bezig. Dat maakt hem wel wat gespannen af en toe.
Ik denk dat hij blij is als het erop zit! ( en ik ook!)
Groetjes Soela

Mijn man verdient een hele grote pluim, duizend knuffels en tienduizend kusjes!! Als ik hem toch niet had!!
Tuurlijk is hij nu anders bezig met de zwangerschap dan toen bij de eerste, maar hij is wel bezorgd om mij en de baby.
Hij doet heel veel voor mij en ik doe hem veel te kort..., alleen voor hem al wil ik zo heel graag weer mezelf zijn, in alle opzichten.....
Gelukkig kunnen we er ook grapjes over maken, dinsdag moet hij bv weer naar school, in Zwolle, is toch anderhalf uur rijden, en als je dan weet dat de jongste twee in anderhalf uur tijd zijn geboren, maakt het hem wel een beetje zenuwachtig.....Zeiden ze gisteren voor de gein nog, dat hij het toch al 4 keer heeft gezien is toch niets nieuws meer voor hem, kan hij deze keer wel missen.... Maar dat wil hij gelukkig niet, en nu denkt hij er zelfs over om een keertje niet naar college te gaan........... Geweldig he? Wie is er nu zenuwachtig?????

Nee, mijn manneke is een dikke tien waard deze zwangerschap!!!!

Liefs Hilma.

Mijn man verdient hetzelfde! Heerlijk zo'n man.

Hij doet veel in huis en ontlast mij echt (ik ben eerder zelf de eigenwijze om te weinig hulp te vragen). Daarnaast voel ik mijn inmiddels een ronddolende walvis, terwijl hij mij nog steeds prachtig vind.

En net als Hilma zou ik ook graag weer in alle opzichten echtgenote willen zijn, maar dat duurt nog even. En wat zou het heerlijk zijn om gewoon weer lekker bovenop hem te liggen en gewoon te genieten van elkaars warmte......maar ja dat lukt nog ff niet.

En wat dacht je van gewoon weer eens je sokken aan doen en je laarzen gewoon dichtmaken......

Maar mijn man klaagt echt nergens over! Die vind het allemaal prima en is vooral al erg nieuwsgierig naar de kleine....wij roepen dan ook wel eens....van ons mag hij/zij komen!

gr mama van MD

36 weken

Hallo

Mijn husbund is echt super relaxt. Normaal ben ik degene die heel relaxt is en
hij de zenuwpees. Maar zoals altijd houden we elkaar weer goed in evenwicht.
Hij slaapt als een blok, zoals gewoonlijk en ik ook. Dus geen last van, sex en
knuffelen komt hij ook niet te kort. Het huishouden hoeft hij ook niet te doen,
ik kan alles nog zelf en zit iedere dag uit mijn neus te vreten. Ben blij dat ik dat
zelf kan doen. Ik heb er zoiezo een hekel aan om hulp te vragen. Dus hier gaat
alles zijn gangetje.
Veel succes allemaal met de mannen en veel liefs Cindy

Ik heb ook zo'n geweldige man.
Hij is nu nog niet zenuwachtig, maar hij zegt dat dat zal komen als de eerste wee zich zal aandienen. We praten best veel over al die dingetjes.
Hij is heel geduldig en helpt als het nodig is, maar ik doe nog veel te veel volgens hem.
Hij masseert mijn buik en benen.
En vorige week wilde ik een andere kast uitmesten en dan helpt hij even.
Het is echt een lieverd en dat zeg ik hem echt heel vaak en knuffelen doen we gelukkig ook veel.
Groetjes

fijn om te lezen dat de meeste erg betrokken zijn en als er al een kleine is daar er echt voor zijn.

de mijne viel gisteren van verbasing bijna van de bank... hij kwam thuis van werk en ik had babyboomers op staan. is er een vrouw aan het bevallen.... zegt ie, huhhh heeft ze geen weeen dan.... ik ja lief ik denk het wel, daarom kijkt ze zo moeilijk omdat dat PIJN doet waarschijnlijk. De lieverd had er een heel ander idee bij. Dus het was wel goed om het programma even te zien.
Hoewel hij zich erna wel afvroeg of ik er nog wel zin in had, het zag er toch allemaal wel erg pijnlijk uit. De schat.

Heej,

die van mij overwoog vannacht om op de bank te gaan slapen, omdat hij een gruwelijk slaaptekort heeft (door mijn gedraai snachts). Tot 2 weken geleden ging ik snachts om 1.00u pas naar bed, omdat ik smiddags nog echt sliep. Tegenwoordig ga ik tegelijk met hem naar bed, waardoor hij dus moeilijk in slaap valt door mijn gedraai.
gisteravond ging hij toch naar zijn eigen bed, dus ik ben tot 1.00u op de bank gaan liggen en toen naar bed gegaan. Vervolgens deelt hij vanmorgen mee dat hij heerlijk geslapen heeft (tja de eerste 3 uur van zijn slaap lag ik er niet langs). Dus hij heeft vannacht weer bij kunnen tanken. ja aan een halve man in het kraambed heb je ook niks he?

xxx
Yvon 39 weken 2 dagen

Hoi,

Mijn man (en ikzelf) zijn beide super relaxed.
Morgen ben ik uitgerekend, alles is er klaar voor.
De tas voor het ziekenhuis staat al weken in de gang en voor de rest laten we het lekker over ons heen komen.
We maken beide nog lange nachten (zolang het nog kan).
We hebben er wel erg veel zin in en we praten er ook wel veel over.
Voor de rest oefend hij nu elke avond de "massage technieken" die we geleerd hebben op de pufclub.....heerlijk zo'n vent.

Groeten Gea 39 weken en 6 dagen zwanger van ons meisje...

Terug
Bovenaan