hoe is het met de mannen?

Hai,

Wij zijn over 8 dagen uitgerekend (de 11e) en zijn beiden erg nuchter. Mijn schoonmoeder noemt mij het prototype superrelaxte zwangere.  
Verder ben ik nog vrij actief (hoewel ik de laatste dagen wel een rustuurtje inbouw tussen 4 en 5, want ik wordt wel iets moeier aan t eind van de middag).Baby is nog niet ingedaald, dus enige waarmee ik rekening moet houden is dat ik snel thuis kan zijn en kan gaan liggen als de vliezen onverhoopt breken. Mijn man Daniël is er heel erg rustig onder, en zegt steeds:"we zien het wel wanneer het begint". En ikzelf denk er net zo over.
Ik word af en toe snachts wakker van "gezaag-in-het-amazonewoud"naast me en geef manlief dan een flinke por en instructies om te draaien naar zijn zij (ligt dan meestal op zijn rug).
Verder gaat alles zijn gangetje, ik ben t nog niet zat en denk regelmatig :"we zien t wel" en klets ondertussen tegen de baby dat ze zich wel aan onze afspraak moet houden, en wordt verwacht  na sinterklaas en voor de kerst. Dat wordt meestal beantwoord met een por uit de buik, dus ik denk dat t wel goed komt.

Ik hoop dat t de andere zwangeren die net zover zijn als ik (38+6 vandaag) het ook volhouden en dat t met hun net zo goed gaat als met mij.

Groetjes uit Lelystad,

Esther

Nou, met mij gaat het niet zo goed. Ik ben het echt kots en kots beu op t moment!!
heb vannacht geslapen van 1 tot 3 en van 5 tot half 7...
Zat om 4 uur huilend beneden, in de armen van mijn lieve man.
Zag zo tegen de dag op, om half 7 is zoontje wakker en ik wist niet hoe ik de ochtend door moest komen. Zooooo moe!!
Maar mijn man heeft echt een hele grote pluim verdiend!!!
Om 8 uur stond hij voor onze neus en heeft toen mijn zoontje meegenomen naar zijn werk! Kon ik even lekker bijslapen....
En om 13.00 waren ze terug, en heeft mijn man hem lekker in bed gestopt.
Dus nu zit ik weer wat uitgeruster achter e comp, en vind ik mijn man heeeeeel erg leif vandaag!!
Groetjes Soela

Die vent van mij maakt mij gewoon zenuwachtig, de laatste dagen wordt ik bedolven onder kusjes, massages, billen knijpen....
hij is zo nerveus, dat ik hem gewoon NIET bel overdag, omdat ik hem niet nog zenuwachtiger wil maken.
Tis allemaal niet zo erg, allemaal lief bedoeld natuurlijk, maar hij maakt mij nog erger nieuwsgieriger en god weet hoe lang het nog duurt...

xxx

http://www.babykosten.beebiesite.nl
http://www.babyopkomst.nl/dagboek/~Yvon24

Terug
Bovenaan