Hoe is het met de oktober mama's (of die in sept al bevallen zijn) en hun kids?

Hey Natalie,

Jullie hebben wel getobt met Bo zeg. Gelukkig gaat het weer beter met haar. Hoe voel je jezelf?

Lynn is nu ruim 6 weken. Ze is nog steeds  ontzettend tevreden en makkelijk. Ze is vaker wakker en lacht heel veel. Ze krijgt 5 voedingen per dag en slaapt van 22.00 - 8.00 uur. Heerlijk.

Groetjes,
Nelly.

Manoe is nu bijna 2 maanden, heeft vandaag haar eerste prikken gekregen en liet goed merken dat ze het daar helemaal niet mee eens was!!! Ik ben benieuwd of ze er ziek van gaat worden... ik hoop het niet want ik zou morgen naar een vriendinnetje toe gaan met de kids!

Het gaat eigenlijk heel goed hier en ze wordt steeds makkelijker en lacht en brabbelt steeds meer. Ze pakt ook steeds beter met haar handjes, probeert ook met haar handjes tegen het mobiel in haar box te slaan... soms lukt het.
Ze heeft alleen wel wat uitslag in haar gezicht en haar nekje door de droge huid. We zijn sinds afgelopen weekend begonnen met het smeren van vaseline lanette om de uitslag weer weg te krijgen. De grote zus van Manoe heeft die uitslag ook gehad toen ze zo klein was, die had ook zo'n droge huid.

Ik heb nog even een nieuw fotootje bijgevoegd van Manoe. Deze foto is afgelopen weekend gemaakt.

De foto is wel een beetje groot geloof ik...

Groetjes, Michele

ooohh de foto is enorm geworden zie ik... was niet helemaal de bedoeling!

Groetjes, Michele

Terug
Bovenaan