Mijn zoontje is ook in Oktober geboren (14-10-10')
Hij doet het supergoed is erg tevreden en (bijna ) altijd vrolijk!
Hij weegt nu ong. 10 kilo!
S'ochtends beginnen we met een bord pap, en s'middags na 2 boterhammen (jaaa dit vind hij erg lekker) wilt meneertje zijn (friso 2)flesje niet meer...ik geef hem nu wat optimel erbij en dit gaat super! Ook dit vind hij superlekker!
In de middag fruithap of een stuk zacht fruit gesneden in kleine stukje...soms een rijstewafel met wat sap.
Over de hele dag drinkt hij supergoed! Hij is gek op drinken en dan vooral uit zijn tuitbeker! Houd hem supergoed vast.
S'avonds een groentehap en dan rond de klok van 19:30 de laatste (pap)fles.
Die drinkt hij bijna altijd leeg en slaapt dan tot ongeveer 07:00
Als hij eerder wakker word is hij vrolijk en tevreden en hij krijgt rond 07:30/08:00 zijn bordje pap.
Leuk om te lezen hoe andere kindjes van zijn leeftijd het doen!!
Hij heeft al 2 tandjes...Hoe is het bij jullie?!
Groetjes Mama van Owen!
Hij doet het supergoed is erg tevreden en (bijna ) altijd vrolijk!
Hij weegt nu ong. 10 kilo!
S'ochtends beginnen we met een bord pap, en s'middags na 2 boterhammen (jaaa dit vind hij erg lekker) wilt meneertje zijn (friso 2)flesje niet meer...ik geef hem nu wat optimel erbij en dit gaat super! Ook dit vind hij superlekker!
In de middag fruithap of een stuk zacht fruit gesneden in kleine stukje...soms een rijstewafel met wat sap.
Over de hele dag drinkt hij supergoed! Hij is gek op drinken en dan vooral uit zijn tuitbeker! Houd hem supergoed vast.
S'avonds een groentehap en dan rond de klok van 19:30 de laatste (pap)fles.
Die drinkt hij bijna altijd leeg en slaapt dan tot ongeveer 07:00
Als hij eerder wakker word is hij vrolijk en tevreden en hij krijgt rond 07:30/08:00 zijn bordje pap.
Leuk om te lezen hoe andere kindjes van zijn leeftijd het doen!!
Hij heeft al 2 tandjes...Hoe is het bij jullie?!
Groetjes Mama van Owen!