Hoe is het met de oktober mamas

Mijn zoontje is ook in Oktober geboren (14-10-10')
Hij doet het supergoed is erg tevreden en (bijna ;) ) altijd vrolijk!
Hij weegt nu ong. 10 kilo!
S'ochtends beginnen we met een bord pap, en s'middags na 2 boterhammen (jaaa dit vind hij erg lekker) wilt meneertje zijn (friso 2)flesje niet meer...ik geef hem nu wat optimel erbij en dit gaat super! Ook dit vind hij superlekker!
In de middag fruithap of een stuk zacht fruit gesneden in kleine stukje...soms een rijstewafel met wat sap.
Over de hele dag drinkt hij supergoed! Hij is gek op drinken en dan vooral uit zijn tuitbeker! Houd hem supergoed vast.
S'avonds een groentehap en dan rond de klok van 19:30 de laatste (pap)fles.
Die drinkt hij bijna altijd leeg en slaapt dan tot ongeveer 07:00
Als hij eerder wakker word is hij vrolijk en tevreden en hij krijgt rond 07:30/08:00 zijn bordje pap.

Leuk om te lezen hoe andere kindjes van zijn leeftijd het doen!!

Hij heeft al 2 tandjes...Hoe is het bij jullie?!

Groetjes Mama van Owen!
 
Hoi,

Onze Fabiënne is geboren op 15-10-10 en eet nu 's morgens een fles, om 10.00 fruit, tussen de middag 1 boterham en een fles. tussendoor, liga of rijstwafel en om 17.00 een groentenhap met yoghurt toe en uiterlijk 18.30 de laatste fles, ze slaapt dan door tot 6.30.
Overdag slaapt ze nog 2 uurtjes van 10-12.
Ze heeft nu 4 tandjes en de vijfde is op komst, waar ze heel veel last van heeft, meer dan bij de vorige tandjes.
Verder gaat ze sinds kort zelf staan aan de tafel of in de box of bed. Gaat erg hard zo.

Groetjes Jolanda
 
Hier nog een Oktober-Mama!
Had het nog niet ontdekt, deze club haha!
Mijn dochter heet Juultje, en is geboren op 19-10-10. Mijn uitgerekende datum was 9-10-10, scheelt een cijfertje....
Hier s'ochtends rond 08:00 een bordje bambix, vindt ze heerlijk!
Om 10:30 fruithapje, en om 13:00 een boterham en een halve fles.
s'middags wat roosvicee of water met een rijstwafeltje, en rond 17:00 warme hap.
20:00 de laatste fles, maar die gaat steeds minder vaak helemaal leeg.
Geen idee hoelang die laatste fles nog nodig is! Ze slaapt er nog steeds goed op, klokje rond! Verder heeft ze sinds een week een tandje, waar ze goed ziek van is geweest.
Ze wil beginnen met tijgeren, maar wil niet lukken, dus frustratie alom, maar duurt niet lang meer denk ik!
Ze is dol op zingen, handjes klappen doet ze de hele dag! :)
Zo, dit was het wel zo'n beetje!
Groetjes, Sjoukje.
 
Dan zal ik me ook maar weer eens melden ;). Julie is nu ruim 8,5 maand(18-10-2010)en is sinds onze vakantie begin juni als een speer gegaan. Voor we gingen kon ze al wel goed zitten een beetje schuiven, toen we terug kwamen kon ze vanuit lig gaan zitten en meteen kruipen, super snel en grappig. Ze gaat super snel op een knie, het ander been gebruikt ze als afzet. het echt kruipen bewaart ze voor kleine stukjes. En niet kort daarna heeft mevrouw het optrekken ontdekt en loopt nu langs de spijlen van haar bedje of box. Als we haar handjes pakken gaat ze meteen staan en wil ze lopen, ze heeft het stappen dan ook goed door. Qua eten en drinken gaat het ook allemaal wel goed. 8u bordje pap/thee(tuitbeker), tussendoor wat fruit en rond half 1 een boterham en 120 cc, tussendoor weer drinken(maar net wat voorhanden is, drinkt alles) en een soepstengel of liga en rond 5u groente en yoghurt na. Soms geef ik yoghurt uit zo'n oefenbeker, gaat best goed. om 8u laatste papfles en dan naar bed, vroege vogel is rond half 7 wel weer wakker, doet vaak het laatste uurtje nog bij ons in bed en doordeweeks maakt het niet uit.

Verder is ze supervrolijk en een allemansvriend en ben ik supertrots op mijn meisje. Volg. wk weer een x CB, ben benieuwd wat ze allemaal weer te zeggen hebben. Leuk om weer even te lezen hoe het met alle baby's gaat!

gr.Tillie
 
Jannick van 25 oktober en doet het super hij kan nu alleen zitten ( nog niet uit zichzelf) kruipen doet hij achteruit(verkeerde versnelling) en brabbelt de hele dag
s'morgens krijgt hij bambix pap rond 10 uur fruit rond 12uur fles ( meneer wil geen brood) rond 4 uur fles thee, tegen 6 uur warm eten plus een danoontje en tegen 8 uur laatste fles met rijstebloem en dan bijna klokje rond slapen.
gr nicolien
 
Hoi,

Ik denk dat ik ook maar gezellig hier mee ga doen. Ik ben eigenlijk een november mama, maar daar gebeurd niet zo veel!
Mijn zoontje heet Finn, is van 1 november en hij weegt al zo'n 10 kilo en kan heel goed zelf zitten.
Hij "kletst" de oren van je kop, en is heel gezellig.

S'morgens krijgt hij een kom Bambix pap, rond half tien fruit, rond 12 uur 1 a 1,5 broodjes en een fles, s'middags een tussendoortje met diksap en rond 17.30 warm eten en een toetje en om 19.00 z'n laatste fles. Van deze fles laat hij wel steeds vaker iets staan.
Tussen 19.00 en 19.30 gaat hij naar bed, en is vervolgens om 06.00 weer wakker. Ook een vroege vogel dus :)

Groetjes
 
kijk gezellig allemaal...
vandaag naar het CB geweest..meneer gaat gelukkig niet zo hard als een paar maanden geleden.Nu 9 kilo en 74 cm.
Ik merk dat hij de melk niet zo lekker vind dus ach...dan maar wat minder hij komt echt niks te kort.(maar wat meer vit druppels)

Wat een rot weer...wij hebben geen vakantie,maar je zult nu maar op een camping zitten??zo jammer..
wij willen in sept lekker weg...tegen die tijd boeken we wel wat
En jullie wat doen jullie met vakantie??

weet je wat we beginnen een nieuwe want anders word het hier wel een hele lange reactie lijst...dus tot boven aan weer,,,

grt kristel
 
Terug
Bovenaan