hoe is het met de sportieviteit en de kilostrijd?

hallo,
hoe staat het er bij jullie voor vandaag?ik lees dat een aantal van jullie net als ik druk zijn met de kleine.bij mij heeft dat vandaag geresulteerd in weinig eten,helemaal niet gesnoept!en een wandeling naar de drogist(voor voeding voor hongerige baby's)die dicht bleek te zitten op woensdagmiddag dus hup weer de andere kant op naar de supermarkt,die had het niet dus terug naar huis,autosleutels halen en op naar de etos.mijn moeder pastte ondertussen op boas.die woont naast me dus ik hoefde alleen ff de babyfoon af te geven.handug.weer thuis heb ik na t voeden van mn ventje een appel op en net groente en rijst.dat gesjouw met een onrustige baby put me wel uit,maar het is wel goed voor de lijn.ik ga nog niet op de weegschaal staan.heb deze demonstratief onder het bed geschoven.vrijdag eens kijken,wat de stand is.ik heb toch stiekem wel valse hoop op 3 kilo eraf.zou ik te ongeduldig zijn?voor mn zwangerschap viel ik wel heel makkelijk af.en toen woog ik al zo weinig.en nu ik teveel weeg..ho maar!misschien nu ik weer meer ga bewegen en minder snoepen.hoop hoop..
groetjes kari

Hoi dames,

Super trots op mezelf maar ik ben vandaag weer gaan sporten! Bent is vrijdag 6 weken en ik twijfelde of het niet te vroeg was maar de oudste twee zijn logeren dus ik zag mijn kans schoon.
Ik ben doorgegaan met fitnessen tot 32 weken zwangerschap en had al weer twee weken zin om te gaan. Ben begonnen met een super voorzichtig schema, zonder buikspieroefeningen. Maar het was echt heerlijk, echt een uurtje voor mezelf. Meteen mijn man medegedeeld dat ik deze week nog een keer ga.
Lag ik om half drie nog moe op de bank, tijdens het sporten was alle vermoeidheid verdwenen.

Judith

Hoi hoi!

Ik ben ook trots op mezelf. Behalve vandaag vanwege de regen heb ik al sinds donderdag iedere dag één tot twee uur gewandeld. En vandaag heb ik toen maar extra fanatiek gestofzuigd.
Ook niet-snoepen gaat heel goed, daar helpt een baby met gebruiksaanwijzing dan weer heel goed tegen!
Heb nog niet op de weegschaal gestaan, maar ik hoop binnenkort toch wel resultaat te zien in die cijfertjes. Misschien weer een kilo'tje eraf?

Groetjes,

Eveline

Poging 3 om iets te posten. Het forum doet echt raar vandaag, maar goed. Hopelijk lukt het nu.
Hier gaat het goed met de strijd tegen de kilo's. Ben echt goed aan het letten op wat ik eet en heb vanaf maandag niet meer gesnoept. Ben trots op mezelf. Verder veel water drinken en iedere dag wandelen. Al is het maar een kwartiertje. Is voor die kleine ook goed die buitenlucht.
Ik heb me voorgenomen om in elk geval de tijd dat ik nog thuis ben met verlof echt hiermee door te gaan, zodat er over 7,5 week echt wat kilo's af zijn. Ik hoop dan op mijn gewicht te zijn van toen ik zwanger werd. Nou ja en dan moeten er eigenlijk nog een stuk of 6 - 10 af. Maar dat is voor dan.... gaat misschien dan ook wel sneller als ik weer ga werken en sporten. Maar goed, eerst deze 6  kwijt. Da's al een prestatie.
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01 (vandaag alweer 1 maand oud)

Hoi. Hier gaat het ook nog steeds goed. Ik zit elke dag een half uur te zweten op mijn spinningbike en verder ga ik elke dag even  te voet naar het dorp om boodschappen te doen. Hopelijk werkt het,ik ga pas in het weekend op de weegschaal en gooi hem naar buiten als er niks af is haha.     Groetjes Mikkie.

ik heb net lekker gewandeld.ik heb even flink de pas erin gezet,want voor ik wegging heb ik iets te optimistisch een spijkerbroek gepast.ik kreeg m nog maar amper over mn heupen,laat staan dat ik beweging in de rits kreeg.en dat terwijl ik die broek tot 16 weken zwangerschap nog gedragen heb.wat is er in godsnaam met mijn lijf gebeurt zeg.ik weet niet wat ik meemaak.ik weet wel dat het pas 3 weken geleden is en het even tijd nodig heeft.maar ik wil me graag weer vlot kleden en de joggingbroeken en positiebroeken ver weg bergen.me weer sexy voelen.dit streven maakt wel dat ik geen snoeppot meer aanraak!leve de fruitschaal!!
groetjes kari

hahaha, ik zat ook net te dubben: koekje of druiven om de stofwisseling op gang te houden! Je hebt me overtuigd, het worden de druiven.
Hier laat de weegschaal na een halve week ploeteren nog geen verbetering zien, maaaarrrrr...ik pas weer in een broek waar ik 2 weken geleden echt nog niet met goed fatsoen in kon! Joehoe, er zit vooruitgang in!

Terug
Bovenaan