hoe is het met de sportieviteit en de kilostrijd?

quote: kari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2007 12:12:44'));

hoi veerle
goed heej!2 kilo.ik ben er ook 2 kwijt,in een week.dus klagen mogen we niet.

vervelend von,dat je steeds borstontsteking hebt.maar dat je ondertussen ook afvalt is ook wel wat waard.hoef je je daar niet druk om te maken.

silvia:bij jou gaat t dus ook lekker?scheelt ws wel ja,als je nog jong bent.mijn nichtje van 15 was gruwelijk aangekomen tijdens haar zwangerschap en na een jaar was ze   weer zo mager als een lat.het enige nadeel  was omdat  ze nog zo "strak"  was dat ze onder de straie kwam te zitten.zelfs haar armen.heb jij dat ook?

we worden vast wel weer slank.van dag tot dag lijkt het niet op te schieten,maar stiekem waren er toch 2 kilo's af.lekkerrrrrrrr......................
ik ga zo weer de wandel.we zijn wel ziekjes allemaal.mn man is ziek thuis,boas niest veel en ik ben ook niet superfit.zal ook wel versterkt worden door de vermoeidheid.boas komt nog altijd stug elke 3 uur voor de fles.ook snachts.
succes allemaal!
groetjes kari

JA bij mij gaat het ook wel lekker,
en de straie valt volgens mij wel mee,
Alleen mijn buik en dan nog ondermijn broekband (het meeste dan)
Maar vind die strepen die er zitten wel zo vreselijk gaat dat ubbrhaupt nog beetje verdwijenen?
nee he?
heb wel elke dag gesmeerd met lotion nu nog trouwens maar ja je krijgt ze tog wel die straie,
wel rot als jullie je daar niet helemaal lekker voellen,
(hoop dat jullie alweer beter zijn) of in elk geval wel snel beter worden

XxxX sylvia Mama Van Natas Damien 26-01-07

hoi silvia
nee,straie gaat niet meer weg helaas.ik heb het op mn heupen en op 1 borst.
de strepen verbleken wel weer zodat je ze niet echt ziet,maar die deuken blijven.smeren helpt ook niks hoor.
wij zijn hier allemaal nog kwakkelig.boas is gelukkig nog niet echt ziek.hj niest alleen wel veel.hoewel hij geen snot heeft.
en wat de sportiviteit betreft:ik ga vanmiddag voor t eerst sinds ik 28 weken zwanger was weer paardrijden!!ben benieuwd hoe t gaat en waar t zeer gaat doen
groetjes!!

Terug
Bovenaan