hoe is het met de sportieviteit en de kilostrijd?

Frustrerend he, die broeken waar je ver in de zwangerschap nog goed in paste en nu de rits niet van dichtkrijgt. Die heb ik ook echt een aantal in de kast. Gelukkig wel nog een paar die wel pasten, zodat ik geen joggingbroeken of positiebroeken aanhoef.
Heb gisteren nog 2 broeken in de opruiming (de helft van de helft) voor 10 Euro per stuk gekocht. Kan ik tenminste weer eventjes vooruit en kom ik fatsoenlijk voor de dag. Mochten de kilo's er van af vliegen en ik snel mijn oude figuur weer terug krijgen (ahum.... ja ja, we blijven optimistisch) dan is er niet veel geld over de balk. Enne.... bij een eventueel volgende zwangerschap komen ze toch weer van pas. Niet dat ik daar al aan moet denken hoor....
Enfin... het is wel een goed idee om elke keer als je in de verleiding komt een broek aan te passen die je voor je zwangerschap makkelijk aan kon. Brengt je meteen weer met 2 voeten terug in de realiteit.
Iedereen succes. Wel leuk om zo met zijn allen bezig te zijn. Stimuleert aardig moet ik zeggen. Zeker als je dagelijks (of soms meerdere keren per dag) op het forum kijkt. Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

Enne... hoe staat het ervoor? Vandaag precies 1 week bezig en jawel, de eerste 2 kilo's zijn eraf. Nou gaat het natuurlijk wel het snelste die eerste weken, daarna is het juist het moeilijkste om vol te houden. Maar goed, daar ga ik toch voor!
Tot ik weer moet werken heb ik met mezelf afgesproken.... ook al zat er al een avondje zondigen bij dit weekend.
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

Hallo
Ik was van 56 naar 75 kilo gegaan en bijna alles is er weer af.weeg nu 62 dus die laatste paar komen nog wel,,
Maar pas ook niet meer in mijn maatje 36 zucht-
Mischien dat ik mazzel heb met de kilo ´s erafgooien omdat ik nog maar 16 ben,
Maar toch wil me oude kleren weer aan,.
Ben vrijdag ook maar wezen kleren shoppen Die traningspakken zijn moord voor mijn zelfvertrouwen.
Hoe kan ik nu me lijf weer strak krijgen als ik nog niet eens mag sporten,
En snoepen laat ik ook al.
Zucht.
26/01/07 is Natas geboren dus nog eventjes.
Kom op meiden

Groetjes sylvia

Hoi Hoi!!

Ik ben net weer begonnen met een antibioticakuur voor mij 2e(!!!!!!) borstontsteking. Doordat ik sinds de geboorte van mijn mannetje (nu bijna 3 weken geleden) bijna alleen nog maar ziek op bed heb gelegen is het met de kilo's wel erg goed gegaan!!! Ik zit nu al 4 kilo onder(ja echt!) mijn oude gewicht.
Ik kan al mijn oude broeken weer aan en die zitten dus echt te wijd!
Jammer genoeg heb ik nog niet de puf om zoveel te doen met de kleine en daar baal ik toch echt van!

Succes meiden met de kilo's!
Groetjes mama van Jasper

hmm, weinig vooruitgang hier. Ik doe thuis af en toe wat oefeningen en snoep niet, maar that's it. Vandaag wil ik toch maar weer eens wandelen, ondanks het sjit weer...   Ik voel me in ieder geval wat minder uitgeput, en dat is al een veel beter uitgangspunt om actief te zijn.

groetjes,
Janneke

hoi veerle
goed heej!2 kilo.ik ben er ook 2 kwijt,in een week.dus klagen mogen we niet.

vervelend von,dat je steeds borstontsteking hebt.maar dat je ondertussen ook afvalt is ook wel wat waard.hoef je je daar niet druk om te maken.

silvia:bij jou gaat t dus ook lekker?scheelt ws wel ja,als je nog jong bent.mijn nichtje van 15 was gruwelijk aangekomen tijdens haar zwangerschap en na een jaar was ze   weer zo mager als een lat.het enige nadeel  was omdat  ze nog zo "strak"  was dat ze onder de straie kwam te zitten.zelfs haar armen.heb jij dat ook?

we worden vast wel weer slank.van dag tot dag lijkt het niet op te schieten,maar stiekem waren er toch 2 kilo's af.lekkerrrrrrrr......................
ik ga zo weer de wandel.we zijn wel ziekjes allemaal.mn man is ziek thuis,boas niest veel en ik ben ook niet superfit.zal ook wel versterkt worden door de vermoeidheid.boas komt nog altijd stug elke 3 uur voor de fles.ook snachts.
succes allemaal!
groetjes kari

quote: jannetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2007 12:06:36'));

hmm, weinig vooruitgang hier. Ik doe thuis af en toe wat oefeningen en snoep niet, maar that's it. Vandaag wil ik toch maar weer eens wandelen, ondanks het sjit weer...   Ik voel me in ieder geval wat minder uitgeput, en dat is al een veel beter uitgangspunt om actief te zijn.

groetjes,
Janneke

a joh,straks word t lekker weer en dan trek je vanzelf meer naar buiten.
maar de vermoeidheid maakt ons zeker minder fanatiek.maar dat is niet zo vreemd.we zijn zwanger geweest!

Hoi allemaal,

Hier ook veel inspanning, weinig resultaat. Veel gewandeld en weinig gesnoept en er is nog maar een halve kilo af gegaan deze week. Nou hoefde ik ook nog maar 2,5 kg tot mijn begingewicht, maar toch... Esther is nu bijna 6 weken oud en vanavond ga ik voor het eerst weer naar de sportschool. Hopelijk helpt dat ook. En verder blijven we wandelen. Zou je door die kou extra calorieën verbranden?

Liefs,

Eveline

Terug
Bovenaan