iedereen is nu tussen de 23 en de 28 weken zwanger dacht ik zo.
dus het laaste trimister gaat beginnen of is aan gebroken.
hoe gaat het met iedereen?
stress over de slaapkamer?
of andere dingen?
of juist onspannen.
laat eens wat horen van jullie of open een topic zodat het wat meer gaat leven hier.
hier gaat alles prima.
ben erg verkouden op dit moment waardoor mijn neusslijmvlies dus opzwelt en er snurk geluiden komen waar mijn man niet blij mee is en steeds een andere plek zoekt om te slapen.
helaas had ik bij iris haar zwangerschap er ook last van.
iemand tips tegen snurken.
verder heb ik soms harde buiken.
maar het hij stampt goed is elke keer fijn gevoel.
de baby moet voorlopig bij ons op de kamer slapen omdat we maar twee kamers hebben en onze dochter ligt op de andere kamer en straks gaan ze samen als we deze woning nog niet hebben verkocht.
de spullen zijn ver in huis allemaal.
hopelijk komen meer mensen met vragen ideeen zodat he twat meer een gezellige klets boel wordt.
groeten petra
dus het laaste trimister gaat beginnen of is aan gebroken.
hoe gaat het met iedereen?
stress over de slaapkamer?
of andere dingen?
of juist onspannen.
laat eens wat horen van jullie of open een topic zodat het wat meer gaat leven hier.
hier gaat alles prima.
ben erg verkouden op dit moment waardoor mijn neusslijmvlies dus opzwelt en er snurk geluiden komen waar mijn man niet blij mee is en steeds een andere plek zoekt om te slapen.
helaas had ik bij iris haar zwangerschap er ook last van.
iemand tips tegen snurken.
verder heb ik soms harde buiken.
maar het hij stampt goed is elke keer fijn gevoel.
de baby moet voorlopig bij ons op de kamer slapen omdat we maar twee kamers hebben en onze dochter ligt op de andere kamer en straks gaan ze samen als we deze woning nog niet hebben verkocht.
de spullen zijn ver in huis allemaal.
hopelijk komen meer mensen met vragen ideeen zodat he twat meer een gezellige klets boel wordt.
groeten petra