hoe is het met iedereen! nu we (bijna) aan het laatste trimister beginnen!

Hoi hoi
Hier gaat het goed!
Ik merk wel dat het nu wat zwaarder is dan de vorige zwangerschap. Ik heb nml een zoontje van 14 maanden. En ik kan wel zeggen dat hij erg ondernemend is!!
Maar ja dat hoort er bij.
Leuk om zo even van iedereen te lezen hoe het gaat.
Donderdag ga ik weer naar de verloskundige. Altijd weer een mooi moment om het hartje te horen...
groetjes!

Hoi allemaal,

Hier gaat alles ook goed. Vandaag alweer 29 weken, de tijd vliegt echt om. Ik merk wel dat ik het soms wat rustiger aan moet doen, ivm harde buiken. Dus dan dan maar weer even rustig zitten. Zolang dat nog gaat met een peuter die hier ook rond loopt en je aandacht vraagt....
Gisteren bij de vk geweest en alles zag er goed uit. Hoofdje lag al in het bekken maar dat kon nog wel tien keer veranderen zei ze.
Iedereen nog eventjes succes.

groetjes nynke

Hoi allemaal!

Het is weer even geleden dat ik ben ingelogd en dacht laat ik eens kijken. Ik ben inmiddels 27 weken zwanger en vind het razendsnel gaan . Ik merk wel dat ik eerder moe word en moet het dan ook rustiger aan doen. Gelukkig is mijn vriend erg behulpzaam. Op het moment zijn we de zolder flink aan het uitruimen zodat de spullen waar straks de babykamer komt daar naartoe kunnen. Langzaam aan komen de spullen binnen en krijg er ook helemaal zin in.

Iedereen heel veel succes nog met het laatste trimester!

Hoi Allemaal,

voor mij is het ook een tijdje geleden dat ik hier ben ingelogd.
Ik ben nu 26,2 weken zwanger en het gaat zo supersnel allemaal!
Ik geniet elke dag, heb nergens last van en de maagzuur die ik zoveel had wordt eindelijk een stuk minder.
We zijn lekker druk geweest in en om het huis en bijna alles is klaar!!
Voor de beeb is alles zover, heb gewassen, gestreken etc etc...beetje vroeg maar ja...beetje ongeduldig en het is een leuke bezigheid!
Begin nu eindelijk een beetje te groeien!!! en ook wij hebben bij de laatste controle het hoofdje kunnen voelen!!! Wat is dat geweldig zeg!!
Ook als mijn vriend zijn hand op mijn buik legde was de ondeugd stil!!!
Sinds een week niet meer.....hij schopt er juist naar en volgt zijn hand...hubbie blij dus:d kan hij eindelijk zijn  kind voelen.....
22 Mei a.s gaan we trouwen!! dus hebben we het plaatje compleet...
Zo heel verhaal maar waar het op neer komt.......
HET GAAT SUPER!!

liefs Saskia

hey saskia
leuk dat je 22-05-2009 gaat trouwen hopelijk wordt het een mooie dag (met zon bedoel ik dan). zal zowieso een mooie dag zijn voor jullie.
groeten petra

Hey,

Ik ben inmiddels de dertig weken gepasseerd en het begint nu toch wel lekker op te schieten. Gisteren de proefdruk van het geboortekaartje opgehaald en de enveloppen alvast meegekregen. Kunnen we die al lekker gaan schrijven. Moet nog 4 weekjes werken en dan heerlijk verlof............................... Begin daar nu toch wel naar uit te zien. Heb al hele lijstjes gemaakt wat ik dan alleamaal nog wil doen. Moet maar zien of het er dan nog van komt. De laatste dingetjes op onze eigen slaapkamer moeten nog gebeuren en dan kunnen wij daar weer gewoon slapen, en dan de babykamer inrichten.

Succes iedereen nog even.

groetjes Nynke

Ooh, ik kan echt niet tegen dat wachten. Over twee weken komt de babykamer en dan kan ik eindelijk heel het kamertje gaan inrichten, daar kijk ik zo naar uit!

Komende dinsdag al weer 30 weken zwanger, tijd vliegt. Ik probeer tot 4 weken voor de uitgerekende datum te blijven werken. Zoals het nu gaat moet dat wel lukken, fysiek dan, voor m'n gevoel zou ik nu al wel met verlof willen!!

Beste allemaal,

Het gaat goed, eigenlijk heel goed. Ik ben wel snel moe na bijv. het traplopen, maar voor de rest gaat het best goed. Ik ben nu bijna 31 weken zwanger en ik ben al wel 16 kilo aangekomen. Het zit wel een beetje overal, maar vooral op mijn buik. Daar baal ik wel van, ik ben al blij dat ik 31 weken ben en dan gaan mensen zeggen, jeetje wat een buik zijn het er geen twee. Tja ik ben ook niet echt een van de slanksten, maar ik ben blij dat ik er goed mee kan showen.

De babykamer is zo goed als klaar, mijn buurvrouw  maakt nog wat kleine dingen voor me en dan is het klaar. We hebben de meubels van de Ikea gekocht. Voor 300 euro heb je een geweldig kamertje. Als ik soms zie wat je moet betalen.

Ik heb ook al het geboortekaartje uitgezocht via internet, al een drukproef gehad en nu alleen nog echt bestellen.

En oh ja Petra mijn man klaagt ook over het snurken, maar hij gaat nergens anders liggen gelukkig. Hij slaapt er meestal doorheen. Ik had het bij de andere 2 ook dus hij wist het van te voren zeg ik steeds.

Hoe lang zal het nog duren voordat de eerste wee zig aankondigt, ik hoop dat we elkaar op de hoogte kunnen houden.

Succes allemaal en kijk eens op de site van mijn buurvrouw, www.pimp.nl

Groetjes Rianne moeder van Daan en Roos en 31 weken zwanger

Terug
Bovenaan