Hoe is het met iedereen?

Hoi!

Nou echt laatste loodjes hier. Ik ben dan wel al op 1 mei uitgerekent dus ze mag al elk moment komen. Mijn lichaam is al 2 wken flink aan het oefenen (au au) en slijmprop ook al verloren. Het is idd stil hier maar dat komt omdat iedereen op hyves zit. :) Hoe is het dan met jou?

grt. S. 37w2d
 
Hoi!

Nou echt laatste loodjes hier. Ik ben dan wel al op 1 mei uitgerekent dus ze mag al elk moment komen. Mijn lichaam is al 2 wken flink aan het oefenen (au au) en slijmprop ook al verloren. Het is idd stil hier maar dat komt omdat iedereen op hyves zit. :) Hoe is het dan met jou?

grt. S. 37w2d
 
Hallo!

Ja hier gaat het ook zn gangetje, 33w1d nu dus het begint nu spannend te worden he.
Voel mezelf heel rusteloos vooral snachts. Slecht slapen, continu draaien in bed en erg veel dromen. Maar ja dat zal er wel bijhoren he haha.
We hebben wel alles klaar hier, dus dat is een fijn idee. dus wat ons betreft mag die kleine over een paar weekjes wel komen;)

Groetjes!
 
hoi,
idd rustig hier.
kijk hier af en toe, maar nooit een nieuw bericht.

ben zelf morgen 34 weken zwanger, dus wordt idd spannend, maar kan ook nog erg lang duren...

ben het wel al goed beu, iets te veel kwaaltjes, maar nog even volhouden maar,

groetjes,
 
hoi,
idd rustig hier.
kijk hier af en toe, maar nooit een nieuw bericht.

ben zelf morgen 34 weken zwanger, dus wordt idd spannend, maar kan ook nog erg lang duren...

ben het wel al goed beu, iets te veel kwaaltjes, maar nog even volhouden maar,

groetjes,
 
Ja vond het hier ook al erg rustig maar toch nog mensen die actief zijn hihi

Ben vandaag 34 weken en voel me nog redelijk goed. Gister ff een minder dagje. Was erg moe en overal last van maar is met dit mooie weer meteen weer over ;)

Zijn jullie er allemaal wat klaar voor?

xxx
 
ja, alles is af bij ons....

wat rest is nog een hele poos wachten.....

morgen naar de gynaecoloog, we verwachten een erg groot kind.
Morgen weer een groei echo en dan ga ik horen waar ik moet bevallen, hoe en wanneer.
In elk geval willen ze me niet langer dan 40 weken laten lopen, omdat ie nu al qua grootte rond de 38/39 weken zit(ben 34 weken zwanger), maar of het nog eerder wordt en of het op de natuurlijke manier kan/mag? Dat hoor ik dus morgen en vanaf deze week elke week een groeiecho, dus wel spannend.

Nog max. 6 weken!

Succes iedereen,
 
Terug
Bovenaan