Hoe is het met iedereen?

ja, alles is af bij ons....

wat rest is nog een hele poos wachten.....

morgen naar de gynaecoloog, we verwachten een erg groot kind.
Morgen weer een groei echo en dan ga ik horen waar ik moet bevallen, hoe en wanneer.
In elk geval willen ze me niet langer dan 40 weken laten lopen, omdat ie nu al qua grootte rond de 38/39 weken zit(ben 34 weken zwanger), maar of het nog eerder wordt en of het op de natuurlijke manier kan/mag? Dat hoor ik dus morgen en vanaf deze week elke week een groeiecho, dus wel spannend.

Nog max. 6 weken!

Succes iedereen,
 
Wat Spannend Sophie.. Opzich wel een lekker idee dat ze je niet langer laten lopen. Maar ook wel weer spannend.
Is het jullie eerste kindje? en is er een reden voor dat het kindje zo groot is? (wordt geschat?)
 
Ik ben vandaag begonnen aan mijn tweede kraamtijd: we hebben Hanna vandaag mee naar huis mogen nemen! Ze is nog heel jong (ruim 35 weken), maar er was geen reden meer om haar in het ziekenhuis te houden. De kraam (couveuse nazorg) was er vandaag en ik mocht lekker naar bed en werd wakker toen Hanna kwam voor haar eerste voeding thuis. Na 7 weken heen en weer pendelen tussen ziekenhuis en thuis nu eindelijk de eerste echte geniet-momentjes!

Jullie succes met die laatste loodjes. Ik hoop dat iedereen straks net zo lekker kan gaan genieten als ik vandaag!
 
Goed nieuws zeg Karientje!
Fijn dat jullie nu lekker thuis zijn!

Aimee, dit is ons derde kindje.
De vorige 2 waren ook groot, 8 en 9 pond.
Ik was zelf 8,5 pond.
Mijn moeder heeft ooit zwangerschapssuiker gehad en is daar een tweeling aan verloren.
Daar ben ik op getest, maar dat is het niet.

Ook heb ik geen overgewicht, wat ook een reden van een groot kind kan zijn.
Hoort gewoon bij ons, denk ik.
Deze zal rond de 9/10 pond worden, is nu al 6,5 pond(zei de gyn. gisteren). Maar verder ziet alles er goed uit.

Dus zal wel goed komen!
 
Goed nieuws zeg Karientje!
Fijn dat jullie nu lekker thuis zijn!

Aimee, dit is ons derde kindje.
De vorige 2 waren ook groot, 8 en 9 pond.
Ik was zelf 8,5 pond.
Mijn moeder heeft ooit zwangerschapssuiker gehad en is daar een tweeling aan verloren.
Daar ben ik op getest, maar dat is het niet.

Ook heb ik geen overgewicht, wat ook een reden van een groot kind kan zijn.
Hoort gewoon bij ons, denk ik.
Deze zal rond de 9/10 pond worden, is nu al 6,5 pond(zei de gyn. gisteren). Maar verder ziet alles er goed uit.

Dus zal wel goed komen!
 
Hier een mei mama voor 23 mei.....

Heb nog 5 weekjes te gaan, maar het mag van mij echt gaan opschieten....... Ben zo snel moe, heb snel last van krampen als ik te druk ben en die rot bekkeninstabiliteit ben ik helemaal zat.

Gelukkig doet die kleine het wel perfect, dat is dan wel weer heel fijn. Is ook al goed ingedaald.

Hoop dat ik mijn kleine mannetje snel in mijn armen mag houden.

liefs
 
Hier een mei mama voor 23 mei.....

Heb nog 5 weekjes te gaan, maar het mag van mij echt gaan opschieten....... Ben zo snel moe, heb snel last van krampen als ik te druk ben en die rot bekkeninstabiliteit ben ik helemaal zat.

Gelukkig doet die kleine het wel perfect, dat is dan wel weer heel fijn. Is ook al goed ingedaald.

Hoop dat ik mijn kleine mannetje snel in mijn armen mag houden.

liefs
 
Terug
Bovenaan