Hoe is het met iedereen?

Wat een rust hier :)! Hoe is het met alle kindjes (en moeders)? Rosalie is inmiddels 8 maanden en het gaat goed met haar! Ze is heerlijk vrolijk en groeit goed, 2 weken terug bij cb: 9045 gram en 70,5 cm (3480/51 bij geboorte). Ze krijgt nog 4x bv en verder fruit, brood en avondeten. Kruipen doet ze nog niet, kletsen daarentegen wel :)! Met mijzelf gaat het ook wel goed, helaas alleen nog steeds geen werk :(. Ik zit nu dus al vanaf 23 juli thuis... Op zich geen ramp, ik geniet van de tijd die ik met haar door kan brengen, maar ik wil toch graag weer aan de slag... Het huisvrouw zijn gaat me niet heel goed af haha!
 
Het is idd heeeel erg rustig hier! Vast allemaal aan het genieten van onze kleintjes :) Met ons gaat het ook super, het is echt iedere dag weer genieten!! Ik ben afgelopen week naar het CB geweest, Quinten groeit prima, 9220 gram en 72 cm lang (3700/53 bij de geboorte) Hij kreeg bij 6,5 maand 2 ondertandjes en de 3e en 4e zitten eraan te komen, gelukkig heeft hij er (nog) geen last van. Hij krijgt 3 flessen, fruit, brood, warm eten en pap en eet prima! In het begin ging het helemaal niet, ben echt lang bezig geweest voordat hij eindelijk groenten en fruit ging eten maar gelukkig heeft hij nu echt de smaak te pakken! :) Het werken bevalt me prima, 20 uur is goed te doen al zijn de halve diensten soms niet altijd even handig, qua oppas bedoel ik dan.. Maar ach, dat is ook niet altijd dus ik mag niet klagen.

Ik ben benieuwd hoe het met de rest van de mama's en kindjes gaat!

Liefs Esje
 
Hoi, hoi, hier ook alles oké! Tijs is ook alweer ruim 8 maandjes oud en woog vorige week 9096 gram bij een lengte van 69,5 cm ( 9 pond en 52cm bij de geboorte ) Ook heeft hij vanaf december 2 tandjes en op dit moment heeft hij er 5, nummer 6 en 7 staan op doorkomen, en ja, voordat je er erg in heb bijt hij je in je vinger en roep je heel hard AUW!!! haha!!! Het eten gaat hier super, 2,5 flessen, waarvan eentje aangelgd met pap. En natuurlijk brood, fruit en groente, wat er bij hem allemaal heerlijk ingaat. Wat werk betreft.... ook ik ben al een jaar intensief aan het solliciteren.... huismoeder zijn vergt ook heel wat, ik zal heel blij zijn als ik weer de maatschappij in kan voor zo'n 20uur per week. Dames, heerlijk om weer even bij te kletsen...

groetjes Jantine
 
Hey,

Hier gaat het op zich ook goed. Marly is lekker vrolijk en makkelijk. Weegt ongeveer 8 kg (bij geboorte 3650 gram en 54 cm). 15 Mei gaan we weer naar het cb. Alleen mijn kleine meisje ontwikkelt zich niet zo snel. Ze rolt af en toe om en drinkt 3 of 4 flessen per dag. Hapjes gaan er niet in, dus ze leeft echt op haar melk. Mijn andere kids waren ook niet zo snel, maar gewoon eten lijkt me wel lekker ;-).

Groetjes.
 
Leuk om te lezen hoe het met de kindjes gaat!
Liam is nu ongeveer 8,5kilo en 70cm. (bij geboorte 3160 en 50cm) Verder gaat het super met hem. Hij tijgert sinds een paar weekjes en zodra de bijkeukendeur open gaat racet hij naar de kattenbrokjes mmm gek op eten;) Vanmiddag liep ik even naar boven draaide Liam de radio heel hard, met een big smile. Enorm boefje.
Liam heeft nu ook 4 tandjes. De eerste kwam met kerst door.
Hij vindt eten heerlijk. Fruit brood warm eten en 3flesjes. Ander drinken(water of sap) gaat nog wel moeilijk.
Ik werk sinds kort 18uur ipv 27 en dat bevalt goed.

Groetjes
 
Nou onze Roan is een beetje een uitslover...
Woog bij zijn geboorte 3200 gram en was 49 cm..nu is zijn 73 cm en ruim 10kilo. Geboren op 9 augustus, en heeft alle schade van zijn slechte start ingehaald!

Had met 4 maanden al 2 ondertanden en heeft er inmiddels 4 onder en 4 boven. Roan kan zitten, kroop met 7.5 maand en ging vorige week opeens staan...

Eten gaat prima,gisteren te horen gekregen dat hij toch geen koemelkallergie heeft yes! Verder is hij ontzettend gezellig, vrolijk en een enorme flirt!
Ik hou zó veel van hem...:)
 
Hier gaat alles ook redelijk goed. Sterre weegt alweer 9125 gram en is 71 cm. Sterre woog bij de geboorte 4100 gram en was 51 cm lang. Sterre Heeft al 2 tandjes en gaat sinds 2 weken staan. Ze probeert al wat stapjes te doen. Ze slaapt overdag erg weinig waardoor ze veel tijd heeft voor haar ontwikkeling. Ze doet al dingen die kindjes van 12 maanden doen volgens de verpleegkundige van het cb.
Eten gaat super ze lust bijna alles. Ze krijgt 3 flessen melk, warm eten, fruit en een nijntje koekje en een fles diksap.

Ik heb nog vaak stemmingswisselingen. Maar gelukkig worden het er steeds minder.

Sterre is een vrolijk meisje en lacht altijd. Maar ze is ook een klein boefje.
 
Terug
Bovenaan