Hoe is het met iedereen?

Hallo dames,

Hier gaat ook alles goed. Jaimy is een heerlijk kereltje. Op dit moment geen idee wat hij weegt, over paar weekjes weer naar het CB. Volgt het lijntje denk ik mooi, hij eet hartstikke goed. 's Middags gaan er soms zo 2 stukken brood in haha. Overdag slapen is wat wisselend, 's nachts gaat het super. We leggen hem om een uur of 19 in bed en hij valt elke avond direct in slaap, we zijn zelf elke keer weer verbaasd. 's Nachts er alleen af en toe uit voor de speen. Meneer heeft 2 tandjes en vermoedelijk komen er boven ook tandjes aan...De poepluiers gaan maar door :D De laatste weken wil hij eigenlijk alleen nog maar zitten. Hij zit vaak lekker in de box met een kussentje in de rug, heerlijk te spelen. Hij kan goed rollen, maar kruipen lukt maar niet. En aangezien hij ook niet meer op een kleedje op de grond wil (tenzij hij kan zitten), zie ik m voorlopig de kamer nog niet doorracen. Alhoewel dat per week kan verschillen. Het is zo'n lief en vrolijk kereltje. We liggen soms echt in een deuk om alles wat ie doet. Zo begint ie bijvoorbeeld te 'dansen' als Dora op tv begint...niet te geloven toch?

Dat gaat dus allemaal geweldig. Het is inmiddels 3 weken geleden dat ik een miskraam heb gehad. We hebben het een plekje gegeven en het leven gaat door. Ik denk er nog wel regelmatig aan hoe fijn het geweest zou zijn als ik nu in verwachting was geweest. Maar helaas, het is nu nog niet zo ver. We wachten deze maand mijn menstruatie af en willen dan weer proberen zwanger te worden. De vorige zwangerschap was zo'n mooie verrassing. Nu wil ik het zo graag dat het weer elke maand spannend wordt. Dat vind ik wel wat jammer. Gelukkig zijn we jong en hebben we alle tijd. Jaimy is ten slotte ook nog hartstikke klein. Maar stiekem hoop ik dat het snel raak is :)
Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.
 
Hoi Hoi, wat leuk even weer wat leven in de brouwerij! ik kijk regelmatig, maar de kleine wissewasjes zijn niet meer echt noemenswaardig he om een topic te starten :)

Afgelopen woensdag ben ik met mijn dochter bij het CB geweest. Ze was toen 7 mnd en 3 wk oud, 71,5 cm en 8,7 kg. bij de geboorte 55 cm en 4,4 kg. Dus dubbele gewicht !

Ze is zo'n vrolijkerd! Ze zit lekker zelfstandig en af en toe eet ze ook redelijk goed zelf ( rapley). Kruipen is nog niet echt aan de orde hoor! En ook praten nog niet, maar geluidjes maken en zingen is ze wel helemaal van! zo gezellig en hartverwarmend!

Yvanka, wat fijn dat je het een plekje kunt geven, ik begrijp je onrustige en dubbele gevoelens best hoor!


Hartstikke leuk om te lezen van iedereen!!
Dit houden we erin!
 
owja Famke had al heel snel bij een mnd of 4 twee ondertandjes en nu mnd 8 komen de twee boventandjes door, 1 is er door en de ander zie ik, maar nog niet door!
 
Heey,

Leuk dat ik weer kan lezen hoe het met de andere kleintje gaat.

Hier gaat alles goed. Riley groeit als kool haha..
Een maand geleden alweer naar het CB geweest.
Hij woog afgelopen keer bij het CB. 9150 gram en is 72 cm.
Bij de geboorte was dit. 3340 gram en 50 cm.

Riley krijg 2 flesjes van 125 cc.Dit doordat hij een kleiner maagje heeft. Een bordje pap 's ochtends, fruit en warme maaltijd en een pyjama papje en koekje tussendoor.

Riley heeft nu 3 tandjes boven en 2 tandjes onder.

Gaat ook al lekker mee op de fiets. En slaapt heel weinig. Dus elke dag druk bezig..
 
Hallo allemaal,

Ik lees jullie verhalen met veel plezier en dacht nou laat ik me nu maar eens aanmelden.
Ik heb een zoontje (Sem) van nu bijna 9 maanden, geboren 04-08 3550gr en 53cm. Hij had een hele slechte start maar daar zien we nu niks meer van.
Hij tijgert de hele kamer door, probeert regelmatig ze billen omhoog en knieen eronder te doen en staat dan in kruiphouding, maar daar blijft het bij.
Hij staat graag tegen kussens van de bank....
Eten en drinken gaat prima en slapen eigenlijk ook, dus heb niks te klagen.......
Hij heeft nu 4 tandjes 2 boven en onder, had hij wel veel last van!!
Kletst de oren van je hoofd en gillen is ook erg leuk......
Nou ik ga weer lekker verder met lezen en waar ik kan zal ik reageren...
 
Terug
Bovenaan