Hoe is jullie babykamer geworden?? Dit is die van ons...

Prachtige kamertjes, hoor en zo netjes is alles nog! Leuk dat iedereen het toch weer heel anders ingericht heeft!

Heb ook nog een paar foto's van onze babykamer:

En het wiegje (heb ik zelf ook ingelegen 33 jaar geleden, alleen de bekleding is anders) staat bij ons op de kamer:

Weer zo'n mooie kamertjes! Wat zullen de baby's genieten straks! En wijzelf natuurlijk ook.

Leuk kamertje inderdaad weer!!

Heerlijk al die kamertjes...
Ik heb vandaag de muursticker geplakt! Ik ben er super blij mee!

Slechte foto, maar laat wel zien hoe het ongeveer eruit ziet... het wordt nu een echte jongenskamer...

Even kijken of het gelukt is.

De wieg staat ook bij ons op de kamer.

Groetjes Paula

Hoi meiden,
Leuke kamers allemaal! Ik ben jaloers! Wij kunnen pas over ong. een half jaar verhuizen en wonen nu op 40m2. Wij hebben dus een 'hoekje' in onze slaapkamer..... Maar ben toch trots op het resultaat, kan de hele dag wel dagdromen bij het bedje, hihihi!

Jeetje, word nu heel erg jaloers...

Ons kamertje is nog helemaal niet klaar. Afgelopen zaterdag hebben ze in het kamertje pas het nieuwe kozijn geplaatst. Nu moet nog alles behangen worden en geverfd. Wordt nog een heerlijk karwei. Ik hoop in ieder geval dit weekend alles af te gaan krijgen, zodat ik volgende week kan inrichten en poetsen.
Wij laten de kamer nu nog even neutraal. Hebben wel al de stickers voor op de muur en de gordijnen, maar niemand weet wat het gaat worden in de familie. Hebben we extra gedaan. Dus dat maakt mijn man af als ik net thuis ben uit het ziekenhuis.
Het ligt ale helemaal klaar.
Wat wel heel erg scheelt is dat de kleine in het begin bij ons op de kamer slaapt in de wieg en die staat helemaal klaar. Dus ze mag komen hoor. Haar bedje is gespreid!!!!

Bij de vorige bevalling hadden we het kamertje met 24 weken al helemaal klaar. Heb daar elke dag zitten poetsen, 20 keer de kleertjes opnieuw gevouwen en weer opgeruimd. Om gek van te worden.
Nu duurt me alles veel te lang eer het klaar is. Word ik ook niet goed van.

Geduld is een schone zaak, maar die wordt bij mij wel heel erg op de proef gesteld.

Terug
Bovenaan