Hoe kom ik aan een speelgoedkist???

Hee hoi,
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben gisteren in de IKEA geweest en ik moet zeggen: daar hadden ze niet veel soeps. 1 stoffen (en hele slappe) schatkist. Ik vond het ook nog lelijk ook. 1 houten kist (wel iets wat ik zoek) maar dat was een hele kleine.
Ze hadden wel van die kasten waar je speelgoedkratten in kunt hangen. Platte en diepere kratten. Die was op zich wel leuk, maar daar mis ik de ruimte voor in huis....

Hmmmm ik blijf nog even zoeken denk ik... Als iemand wat weet.... ik hoor het graag.

Groetjes happyM.

p.s. de auto heet (op z'n meest bekakt gezegd) DEAWOO.... hahahahaha, maar dan moet je het wel heeeeel overdreven bekakt zeggen, dan is het het leukst...

Ik heb bij Ikea een leuke grote rietenmand met deksel gekocht. De deksel is niet zwaar dat als hij onverhoop dicht valt zal het niet al te veel pijn doen.

Annemieke

Hoi,

Kijk eens op

http://www.tantetoos-kinderkadoos.nl/

Grtz. Poppetje71

hoi

www.hetkleinepaleis.nl heeft erge leuke!!! je kan je eigen ontwerp erop laten schilderen of bv geboorte kaartje als je at leuk vindt!!

Niet heel goedkoop maar wel leuk!!!!

Wij hebben er een besteld met tafel en stoeltjes we krijgen hem 23/6 zal foto's maken en laten zien!!!

xx wen

Ohhh ik ben verliefd!
Jemig, wat zijn die spullen van hetkleinepaleis mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zal er eens even over denken of we dat voor Stef zijn verjaardag gaan vragen.....
Maar ja, wie krijgen we zover? Kost wel heel veel geld.....

Nou ja, we denken....
Liefs Annet

Ha meisjes!

Ik bood het ergens hierboven al aan voor Marieke, maar Veenendaal is hier vlakbij. Ik ben wel bereid om ze op te halen en mee te nemen naar een eventuele volgende forumdag...
Wij zijn namelijk zelf ook al verkocht aan de kisten en bankjes daar!
Laat maar weten als het nodig is, want het scheelt in ieder geval een hoop in de verzendkosten!

-X- marieke

Ik heb een hele grote plastic box met deksel waar ik alle speelgoedjes in bewaar (die staat in hun kast op de eerste plank), is voor onze tweeling gemakkelijk zodat ze al kunnen zien wat er inzit en niet de hele mand/doos/kist overhoop hoeven halen, maar ik kan me voorstellen dat als je hem in de kamer wilt zetten, je liever iets wilt wat niet doorzichtig is en er leuk uitziet.

Ik heb net even op het kleine paleis gekeken en wat zijn ze leeeeuuuuukkkkk !!

Niet goedkoop, maar wel super hoor, we hebben nog een kado tegoed dus...... !!

Groetjes Marasje

Men neme:
Een stel boomstammen
Een zaag
Een paar spijkers
Potje verf
...En knutselen maar!
(zegt de lady die nog te lui is om haar eigen kozijnen te verven!)
Liefs NElleke

Terug
Bovenaan