Hoe kom ik aan een speelgoedkist???

Wha, klik ik op het kleine paleis, zie ik een mooie kist. Denk, even verder kijken, is misschien wel leuk met Kian z'n naam erop.
En de eerste foto: 'Kian' !!!
Kom die naam nooit tegen!!

Ja wij hebben die hoetenkasten met van die plastic bakken erin van de ikea ideaal. En op de kinderkamers van die plastic dozen op wieltjes van de ikea. Maar als je daar geen ruimte voor hebt is misschien een bankje waar je speelgoed in kan doen handig. Vrienden van ons hebben ooit eens zelf een soort kist gemaakt waar de kids opzaten aan de eettafel (wegens ruimte gebrek in de flat) die vol zat met spul erg handig ze hebben hem nog al wonen ze inmiddels groot.

Dean heeft de houten speelgoedkist van de Ikea, toch wel ideaal hoor. En maar €7,95.

Ook wij zijn praktisch voor het kunstof gegaan. Gewoon van die curverboxen met deksel. Ik trek het deksel eraf, zet 'm bij Matthijs en hij gaat zelf heerlijk zitten spelen. Als je het verdeeld over bijvoorbeeld 3 wat kleine boxen, hebben ze ook telkens wat anders.
Uiteindelijk wil ik ook die kast van Ikea waar ze inkunnen....

Groetjes,

Esmeralda mv Matthijs 21-08-2006

Ik klikte ook even op klein paleis en dacht haha deze vind nelleke vast leuk

Hihi, nou inderdaad. En manlief vond 'm helemaal niet zo duur...mmm, dat opent perspectieven...

Terug
Bovenaan