hoe kom ik weer op gewicht en in conditie?

erg he die kilo's?!!! ik ga ook voor nog 15 eraf. ik begin met 10..... ik was namelijk ook al 5 kilo zwaarder dan ik ooit was geweest voor ik zwanger werd. en ik ben toen ruim 17 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap. ik ben er nu 10 kwijt na 6 weken maar dat is dus lang niet genoeg, dus aktie!!!

Ik voel me bijna schuldig tegenover jullie. Voor mijn zwangerschap woog ik 63 kilo, 5 dagen na de bevalling stond ik voor het eerst op de weegschaal: 74 kilo en nu 4 weken na de bevalling 69 kilo. En ik snoep de hele dag omdat ik zin heb in zoetigheid. Maar ik sluit me bij jullie aan en zal niet meer zoveel snoepen (goede stok achter de deur!!) en wat betreft sporten houd ik het eerst maar op wandelingen achter de kinderwagen.

Heeft iemand misschien van de pufclub oefeningen meegekregen? Ik had bij de eerste een A4tje vol oefeningen die je mocht doen. Maar bij de 2e ben ik niet geweest en weet de meeste oefeningen niet meer. Als er iemand is die er een aantal kan vertellen (of scannen en mailen) dan houd ik me warm aanbevolen.

En dames, hoe gaat het vandaag? Lukt het nog met meer bewegen en niet meer snoepen?

Ik heb alweer braaf drie kwartier gewandeld met de kleine. Wij hebben een oude wandelwagen (heb er zelf nog in gelegen) zonder zwenkwielen enzo, dus die werkt als extra hindernis voor de armspieren, haha. En niet snoepen wil ook wil lukken aangezien de kleine een huilochtendje had en ik dus mijn armen al vol had. Zo komen we er wel!

ik heb net ook voor het eerst 3 kwartier gewandeld met nynke!!!!
ik had een soort van drempelvrees, ik vond het steeds te koud of ik was bang dat ze ging huillen, ik had steeds een excuus om niet te gaan. vandaag dacht ik: als ik daad bij woord wil voegen en iets aan die kilo's wil doen, moet ik gewoon gaan! en het was heerlijk! de honden werden eindelijk ook weer eens een flink stuk uitgelaten ipv die kleine poepstukjes. nou ik ben weer helemaal blij en nou heb ik ook geen excuus meer.

groetjes,
daphne

Hoi,
ook ik ben braaf begonnen vandaag. Helpt wel als je het zo aan anderen beloofd en elkaar op de hoogte houdt. Ben al naar de supermarkt gelopen en heb me netjes ingehouden. Alleen maar gezonde dingen gekocht! Tot  nu toe ook nog niet gesnoept vandaag. We gaan dadelijk nog een stukje wandelen. Ook ben ik weer begonnen met mijn voedingsdagboek. Werkt nog steeds goed.
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

ik heb maar 4 paaseitjes op vandaag en verder alleen gezond en veel water gedronken.ik heb nog niet gewandeld.ga zo naar de winkel.is 5 min. lopen,maar ik loop wel om
groetjes kari

Hoi. Ik kom  net terug van mijn wandeling,heb ruim een uur gelopen,stukje over het zandpad dus dat was behoorlijk duwen haha. Toch fijn als je dan thuis komt een voldaan gevoel! Morgen kruip ik maar weer eens langzaam op mijn spinningbike kijken of dat nog iets afdoet. Nou actief hè,nu alleen nog volhouden. Meestal begin ik met volle moed maar na 2 weken ben ik het beu. Maar nu moet het lukken met elkaars steun!!
Voor vanavond maar een visje gehaald,lekker mager!
Succes allemaal!!     Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan