hoe kom ik weer op gewicht en in conditie?

he goed idee! ik doe ook mee. Ik wil er 5 kilo afhebben. Inmiddels heb ik snoep weer afgezworen maar ik kan het niet laten om veel te eten. Heb het vele eten echt nodig om op de been te blijven. Ik ben ook begonnen met veel wandelen, steeds grotere omweg naar de supermarkt. Geef ook bv, maar in een maand tijd ben ik toch nog geen grammetje afgevallen.
Hopenlijk kan ik mijzelf dan binnenkort belonen met een mooie nieuwe strakke broek...heb zo'n zin in winkelen! Of een mooie bh (kan die zwangerschapsdingen onderhand niet meer zien!, draag liever geen bh dan die dingen).

ik heb vandaag voor t eerst eindelijk stevig gewandeld!!bijna een half uur.mn zusje liep voor me uit met mn honden en die hadden de pas er goed in dus ik moest wel haha.ik was wel moe toen we weer thuis kwamen.dat voelde lekker.daarna mn huis gepoetst.ik heb ook niet gesnoept vandaag.alleen kwam er iemand van mn werk op kraambezoek en die had een kadootje bij zich van een van de kinderen(werk op een kinderdagverblijf).het was een blik chocotoff.ow,wat lief.ik vind het een vreselijk lief gebaar.ik heb met mezelf afgesproken dat ik het blik pas open maak als er 5 kilo af is.
ik moet trouwens 14 kilo kwijt.ik woog voor mn zwangerschap 69,vlak voor de bevalling 92,dag na de bevalling 86,gisteren 83.maar voorlopig ga ik niet meer op de weegschaal staan.te frustrerend.eerst maar eens wat doen en dan over een weekje weer eens kijken.
alleen staat dat rotding naast mn bed.te makkelijk om er op te stappen.ik schuif m denk ik maar onder t bed.
succes allemaal!
groetjes kari

Terug
Bovenaan