[quote quote=10288435]Ik lees dat iedereen hier 6 maanden erg vroeg vinden maar onze dochter sliep al vanaf ze 4 maanden oud was van 20:30 tot 08:30 zonder voeding. Dit ging eigenlijk vrij vanzelf. Toen ze een half jaar oud was sliep ze opeens een stuk slechter en werd ze snachts weer wakker voor een voeding. We hebben haar toen overdag wat meer melk en hapjes aangeboden en bij de laatste fles voor ze naar bed ging granen toegevoegd en toen ging alles weer prima. Misschien als je hem overdag wat meer voeding geeft en dat opbouwd heeft hij snachts geen honger meer?[/quote]
Wat fijn dat jouw dochtertje dat al zo snel deed! Ik geloof dat mensen meer bedoelen dat het nog niet hóeft (dus zoals het cb tegen mij zei dat ik daar toch echt wel mee aan de slag moet om hem er niet aan te laten wennen). Natuurlijk hoop ik dat hij snel ook klokje rond slaapt zoals jouw dochtertje! Lijkt me heel fijn
.
Hapjes paar keer per dag (op vaste tijden), brood en soms wat yoghurt 's ochtends, en pap door zijn fles doen we allemaal al.
Wat fijn dat jouw dochtertje dat al zo snel deed! Ik geloof dat mensen meer bedoelen dat het nog niet hóeft (dus zoals het cb tegen mij zei dat ik daar toch echt wel mee aan de slag moet om hem er niet aan te laten wennen). Natuurlijk hoop ik dat hij snel ook klokje rond slaapt zoals jouw dochtertje! Lijkt me heel fijn
Hapjes paar keer per dag (op vaste tijden), brood en soms wat yoghurt 's ochtends, en pap door zijn fles doen we allemaal al.