Hoe kwam je op het JGforum terecht?

Naar aanleiding van de geweldige MemoryLane; hoe ben je hier toch zo terecht gekomen?

In 2005 wilde ik zwanger worden en stopte na ongeveer honderd jaar met de pil (goh, ik heb een lijf en ik voel vanalles ;-) Mijn eerste vraag was dan ook "klopt het dat ovuleren pijn doet?"
Als ik me niet vergis was het antwoord van TeHa toen dat het kon kloppen en hartstikke handig was, als je zwanger wilt worden ;-)
Toen redelijk actief met de uitgerekend-in-oktober-2006 mammies en daarna hier. Met de zwangerschap van Luuk wel een beetje gesnuffeld maar hier is het toch echt het gezelligst!

Jullie?

Wat grappig......

Ik heb bij de zwangerschap van Gijs (2003) en de tijd erna (vanaf feb 04) wat gesnuffeld op het forum maar niet echt actief meegedaan. Tijdens de zwangerschap van Sophie ben ik bijna helemaal niet op het forum geweest en in de tijd daarna heb ik eerst een hele tijd meegelezen met de zomer 2006 mama's. Sophie was al bijna 1 toen ik me aan heb gemeld.

Ben daarna nooit meer weggeweest hahaha. Leuk topic!

Susan

Tijdens het zwanger proberen te worden ben ik op dat forum terecht gekomen.
Was de 2de maand zwanger dus snel verhuisd naar het juli 2006 forum.

Ben dus al dikke 4 jaar op dit forum.
Lees altijd wel meer dan dat ik schrijf, maar probeer wel te reageren op topics.

Vind het nogsteeds jammer dat er veranderingen zijn waardoor er geen foto's meer geplaatst worden.
Gelukkig is er ook hyves waar je wel foto's kan zien!

Ik was actief bij Isa haar zwangerschap mei04 maar ik trok die sensatie-verhalen niet. Haakte na de bevalling af en bij Meike aangehaakt bij het juli06 forum.

Ik had geen onbezorgde zwangerschap door het verlies van mijn nichtje en mijn hoge bloeddruk. Maar heel zwaar was het niet, was gewoon angstig.

Pas na de geboorte van Meike begon met het zomer06forum mee te schrijven. Dat had met de bv te maken en het spoken s'nachts. Ik weet dat Esmé heel uitgebreid had geantwoord omdat ze ook met Kay bezig was geweest en advies van cb had gehad.

Dat eerste jaar van Meike was wel heel zwaar, acheraf dan hè, toen zat ik gewoon iedere nacht met Meike beneden om niet het hele huis wakker te hebben. Heb heel wat discovery gezien en animal planet. Het was vaak zo dat Meike dan eindelijk sliep en ik klaarwakker was van de beelden die ik gezien had. Stom eigenlijk.
Ben veel kwijt van dat eerste jaar gelukkig nog veel foto's...

ben benieuwd naar de anderen...

Renske

Tijdens mijn zwangerschap in 2003 van Jorick las ik af en toe eens mee en vond dat toen wel fijn om dingen te lezen wat andere meiden mee maakten maar kon mijzelf er niet toe zetten om ook mee te schrijven, had ook veel andere dingen aan mijn hoofd. Toen ik in 2005 zwanger van Milan werd, begon het snuffelen op JG weer een beetje en ben toen mee gaan schrijven met de zwangeren van September en van daaruit doorgeschoven naar het zomer2006 mama's... Op dit moment ben ik eigenlijk minder actief maar kijk wel elke dag eventjes of er nog iets nieuws is.....

Tijdens mijn zwangerschap in 2003 van Jorick las ik af en toe eens mee en vond dat toen wel fijn om dingen te lezen wat andere meiden mee maakten maar kon mijzelf er niet toe zetten om ook mee te schrijven, had ook veel andere dingen aan mijn hoofd. Toen ik in 2005 zwanger van Milan werd, begon het snuffelen op JG weer een beetje en ben toen mee gaan schrijven met de zwangeren van September en van daaruit doorgeschoven naar het zomer2006 mama's... Op dit moment ben ik eigenlijk minder actief maar kijk wel elke dag eventjes of er nog iets nieuws is.....

Ik ben in november 2004 op het JG-forum terecht gekomen op aanraden van een vriendin. In die tijd was ik nog niet zwanger. Ik raakte vlot zwanger en verhuisde naar het november2005-forum. Helaas ging het mis en zo kwam ik op het zwanger worden na een miskraam-forum. Na een half jaar mocht ik me weer aansluiten bij een mama-forum. Het juni2006-forum. Met een leuke groep meiden van dat forum hebben we nog steeds contact op Hyves. En af en toe ontmoeten we elkaar in wisselende samenstelling. Ik heb er fijne vriendschappen aan overgehouden. Morgen gaat Danae bv spelen met 2 andere kindjes van het juni2006-forum. Zij wonen toevallig redelijk in de buurt. Al vlot begon ik ook hier mee te lezen en af en toe te reageren. En dat doe ik nog steeds.

@Renske, dat is dus ook de reden dat ik bepaalde dingen onthouden heb. Ik "volg" jullie al een hele tijd.

Groetjes, Cathy

Ik weet het nog heel goed. Ik was net zwanger. ongeveer 4 weken en ik kon het nog nauwelijks geloven. Ik ben gaan googlen en kwam bij het augustus 2006 forum terecht. Hier heb ik heel de tijd meegelezen. Na een tijdje ging ik ook echt meeschrijven. Het was zo fijn omdat je met heel veel andere meiden toch ongeveer het zelfde meemaakt. Uiteindelijk na de bevalling ben ik bij het zomer 2006 forum terecht gekomen. Ik lees nog wel vaak mee, maar schrijf niet zo heel vaak meer. Komt grotendeels door het forum wat ik een stuk minder fijn vind.

Ik moet zeggen dat ik het best weleens mis.

groetjes Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan