Hoe kwam je op het JGforum terecht?

Toen Ivar een paar weken oud was, ging ik me dingen afvragen van goh, hoe doen andere moeders dat toch. Even googelen, je komt op een leuk forum waar je een schat aan informatie vindt en later ook nog hele leuke gesprekken kunt voeren. Geen wonder dat ik ben blijven hangen :)

Liefs Jenneke

Volgens mij was Thomas een paar weken oud, maar ik weet het niet eens zeker mee, hahahha! Ik weet nog wel dat ik het toen al een hele hechte club vond, waar ik eerst niet tussen durfde te komen als buitenstaander... Gek he? Nu ben ik niet meer van het forum af te meppen, zelfs niet nu ik het eigenlijk niets meer leuk vind soms zonder de sjeu van foto's en gekke plaatjes en stiekum toch wel veel "kwijtgeraakte" mama's.

Zat eerst op zwanger worden en in dec 2005 wist ik dat ik zwanger was en dat het een aug 2006 kindje zou worden. Dus ben daar aan geschoven. En daarna meegegaan naar de zomermama's

Ik ben hier gekomen toen we zwanger probeerde te raken. En toen we zwanger waren ben ik vanzelf in het juli 2006 forum gerolt en zo alweer hier terecht gekomen.

Ook ik lees meer mee dan ik reageer. Vind dit forum lang niet zo fijn en zeker niet zo leuk als het oude! Mis al die lieve en leuke snoetjes..

groetjes pally mv Chloë en Rowan

Via een collega die zei hier handige tips vandaan te halen. Maar ik moest wel even over een drempeltje heen, want ik krijg al de kriebels van topics als "ik heb harde tepels, ben ik nu zwanger?" of "m'n test is negatief, maar m'n afscheiding .... ben ik misschien toch zwanger ?".
Daar ben ik net even te nuchter voor. Maar gelukkig mag het allemaal hier en is er altijd wel iemand die liefdevol antwoord geeft ( "Ik zou toch nog maar even de dokter bellen/ een nieuwe test doen").
Liefs

Hiya Mommas!

Wat leuk om te lezen hoe iedereen hier is beland. (Godzijdank kwam ik hier niet op het "zwanger worden" forum....ik lees net over slijmdraden en ik denk niet dat ik daar gepast op gereageerd zou hebben, brr!)

Ik ben hier terrecht gekomen omdat ik het gevoel had dat zwanger zijn in de U.S. heel anders gaat dan in Nederland. Ik had behoefte aan wat Hollandse nuchterheid en googlde op een dag "Ouders van nu". Ik herrinerde me dat tijdschrift en dacht dat ze misschien een online versie zouden hebben. Tot mijn verassing was er een forum..yay! Het heeft me echt geholpen die eerste maanden en ik ben nog steeds onder de indruk van de hoeveelheid geweldige dames die hier alweer zolang met elkaar omgaan. Hoera voor ons!

Ajuus, ilja

Ik ben hier gekomen in 2002 toen ik voor de eerste keer zwanger wilde worden. Het heette toen nog zwanger.nl.
We zijn uiteindelijk met een clubje van 6 dames een eigen site begonnen op MSN en deelde echt bijna elke dag lief en leed met elkaar. Ook hebben we elkaar verschillende keren gezien. Super leuk. Helaas moest om de een of andere belachelijke rede de site stoppen en zo zijn we elkaar een beetje uit het oog verloren.

Toen ik in 2005 van Finn zwanger wilde worden kwam ik hier terecht. Kan me natuurlijk Toulouse nog goed herinneren (vooral na die topic ivm het uitstrijkje) en ook die vreselijk komische vragen als: "Ik ben net zwanger en moest rennen om de bus te halen. Mag dat?" En die vreselijke vragen over slijm en te snel weglopend zaad. Brrrr...
Maar ik vond het echt super om lief en leed te kunnen delen. Ik wilde ook echt alles weten over zwanger zijn en kon heerlijk mee genieten als iemand weer zwanger bleek te zijn (en vreeeeselijk jaloers zijn natuurlijk!) en als "ouwe rot in het vak" tips geven aan jonge mama's.
En het aller mooiste is dat ik er een lief vriendinnetje uit het Haagse aan over heb gehouden.

Liefs, Tessie

Ik ben hier al echt lang. Toen ik zwanger wilde worden, dat was in 2003. Toen dat niet lukte ging ik in 2004 naar het forum als het langer duurt. En een jaar later raakte ik eindelijk zwanger via ivf van Noa en mocht ik eindelijk naar het zwanger zijn forum en daarna naar het juni 2006 forum. Een jaar daarna zat ik in het spetmber 2007 forum maar die is nooit zo actief geworden als deze.

gr

Terug
Bovenaan