Hoe kwam je op het JGforum terecht?

Omdat ik het blad kreeg en las 'ouders van nu' of 'wij'(welke ws het ook weer???) wist ik dat er een forum was.
Tijdens de zwangerschap (nov. 2005 - aug. 2006) had ik enorm behoefte aan een forum, maar had de puf er niet voor. Ik ben 8 maanden extreem misselijk geweest (met veel overgeven). Het scherm van een PC was al te fel/teveel prikkels waardoor ik misselijk werd).
Veel later toch eens op het forum gekeken en vond het erg leuk. Meelezen en later reageren. Het was toen inmiddels maart 2007 geloof ik. Ben afgelopen weken weer iets actiever, maar maanden eruit geweest, door verschillende redenen.

Tijdens mijn verlof toen ik zwanger was van Thomas verveelde ik mij enorm en ben toen eens gaan kijken over zwangerschap en ben zo op het forum terecht gekomen.
Ik ben echt heel blij dat ik op dit forum terecht ben gekomen heb zoveel lieve mensen en vriendschappen gevonden! In mijn omgeving kunnen ze nogal stom reageren maar ze weten niet wat ze missen!
Liefs Esther

In oktober 2005 kwam ik via google geloof ik op het JG forum terecht. Toen bij de september 2006 mama's, later bij de oktober 2006 mama's en in april 2007 hier. Voelde me eerst een indringer hier; hecht clubje en Dean is eigenlijk van oktober. Maar gelukkig is het me vergeven... Hahahaha!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan