Hoe laat gaan de kids naar bed eigenlijk?

A

Anoniem

Guest
Hey!

De vraag zegt het eigenlijk al denk ik... Hoe laat gaan jullie kids naar bed? Ik snap natuurlijk wel dat alles variabel en aanpasbaar is aan feestjes en ziekte en dergelijke...
Wij proberen Thomas altijd rond 19:00 op bed te krijgen. Gewoon zodat ie weet waar ie aan toe is, en we zelf nog even lekker op de bank kunnen hangen, hahaha! Maar gewoon uit nieuwschierigheid ben ik benieuwd hoe laat jullie de kids naar bed brengen eigenlijk..

-X- Marieke

De oudste 2 gaan om 19.30 naar boven, en om 20.00 de lampen uit, en Thijs is vaak al om 18.30 boven, hij trekt het dan niet meer. Meneer wilt nog maar 1 slaapje per dag, en dat is best weinig vind ik. Hij gaat rond 12 uur naar bed tot rond 3 uur, en dan rond 18.30weer. Thijs wordt nu wel vaker zittend wakker, raar he? groetjes Wendy

Hoi,

Tijs gaat tussen 19.00 en 19.30 u naar zijn bed. Hij wordt 's ochtends meestal tussen 7.00 en 7.30 u weer wakker. Al sinds een paar weken voor zijn verjaardag slaapt hij nog maar 1x per dag van 12.00 u tot ergens tussen 14.00 en 15.00 u.

Groetjes,
mv Tijs

Ivar gaat ip om 19.00 uur naar bed, soms eerder al hij bv erg moe is van de creche, soms wat later omdat we laat hebben gegeten en hij dan nog even aan het spelen is

hij is overigens erg makkelijk, als we bv uit eten zijn en hij pas om 20.30 of 21.00 op bed komt, geen probleem!

groetjes Jenneke

wij zeggen dat Stijn de eerste zeven jaar om zeven uur naar bed moet...

stipt om 19.00 uur

Sinds hij aan zijn amandelen is geopereerd slaapt hij 's ochtends meestal tot 7 uur (is een verademing, altijd beter dan 6 uur!) maar de operatie is pas 2 wk geleden dus of dat stand houdt. Als ik vrij ben dan gooi ik hem altijd terug na zijn ochtend fles en dan slaapt hij soms een half uur, soms een uur en soms twee uur (na de operatie meestal twee uur: heerlijk!)

En dan slaapt hij van 12.30 tot 14.30. Ook dit is sterk verbeterd sinds de operatie.

Op het KDV slaapt hij maar 1/2 uur tot drie kwartier. Dus als hij erg moe is gaat hij zodra hij thuis is nog ff een half uurtje slapen. Is   net genoeg om hem tot 19.00 uur beneden te houden dan.

Annemieke

Nou ons nachtbrakertje gaat om 20:00. Eerder hoeven we echt niet te proberen..

Haar zus gaat dan ook, er komt wel een moment dat het anders zal gaan maar beide meiden doen nog een tukje s'middags.

Het is laat en we hebben zowat geen avond meer maar daar staat tegenover dat we heerlijk nog samen spelen en gezellige dingen doen als gezin.

Nog even en dan gaat Isa naar school en kan ze s'middags geen tuk meer doen dan zal het eerder worden en ik hoop dat Meike op een dag s'nachts slaapt en s'middags niet.... maar dat is nog even een droom....

Liefs Renske

doorde weeks gaat wesley (7) om 8 uur naar bed en leest dan meestal nog tot half negen
rosanne 5 gaat om half 8 naar bed en elise die ligt er meestal tussen 7 en half 8 in
ook zij slaapt nog maar een keer per dag

Terug
Bovenaan