Hoe laat gaan de kids naar bed eigenlijk?

Hoi,

Rosalie is 14 maanden en gaat tussen kwart voor 7 en half 8 naar bed. Dit hangt een beetje af van hoe laat we hebben gegeten en of ze nog in het badje gaat.
Tussen de middag slaapt ze nog wisselend 2 tot 3 uur.
In de ochtend wordt ze meestal rond half 7 wakker voor een voeding, daarna gaat ze nog naar bed en slaapt dan vaak tot half 9.

gr
Mariska
Mama van Rosalie, geboren 17 september 2006 en ivv een nieuw wondertje ETA 30 maart 2008

Ons Maud gaat altijd rond 20.00 uur naar bed.

Ze slaapt op de middag nog 2 uurtjes en dan is ze om 20.00 uur echt toe om naar bed te gaan.

Af en toe lijkt het of ze nog vol energie zit....maar zo dra je zegt
kom papa en een kus en we gaan naar girafje kijken (bedknuffel) dan
gaat de duim in haar   mond en hangt aan je nek.....hup in bed en
op de zij en vertokken....

Heerlijk!!!

iris gaat tussen 21.00 en 21.30 naar bed toe. ze wordt tussen 7.30 en 9.30 wakker voor een fles melk 240 cc en slaapt dan door tot 11.30 en 12.30. dan   gaat ze slapen na mijn werk om 5 uur tot 6 a 7 uur.
als ik vrij heb gaat ze van ongeveer  16.00 slapen tot 17.30.
ze slaapt altijd na een klein huiltje van 20 seconde.
wij werken van 15.00 tot 17.00
en als ik in het weekend werk en savonds is mijn man thuis
groeten petra

Danique gaat tussen half negen en negen uur naar bed.
En word de volgende dag wakker om ongeveer half 10
Dus hier ook een lekker slapertje.

Liefs Ilse mv Danique

Hoi,

Lili gaat om 18.30 -19.00 naar bed..en word smorgens om 0900 -0930 pas weer wakker !
Overdag slaapt ze ook nog 2 x van 10.30 t/m 1200
en van 1400 t/m 1600

groetjes lonneke

doe mij zo'n kind als Lili

nee hoor, heb niks te klagen, als Ivar sinds hij doorslaapt (vanaf 6 weken oud ofzo?) nog 5 x wakker is geworden 's nachts, is het veel....

groetjes Jenneke

Hallo,

Hier gaan ze allebei rond de klok van 7 uur naar bed, af en toe wat later en soms zelfs wat eerder. Hebben we een speciale dag zoals woensdag Sinterklaas dan word t vast wel later net als met verjaardagen. Ik hou daar van te voren al rekening mee door ze overdag wat langer te laten slapen en de dagen ervoor. Hier lukt t gelukkig.
Groetjes,

Mama v. Zoë (29-01-2005) en Nëo (15-09-2006)

Mila gaat tussen zeven en half 8 naar bed.
De laatste tijd gaat 1 x slapen goed en is ze s,avonds eerder moe.dus meestal kwart over 7 slaapt ze gelijk.
Ik vindt dit een mooie tijd.
groetjes piewie

Terug
Bovenaan