Hoe laat gaan de kids naar bed eigenlijk?

Dean gaat tussen 19.00 en 19.30 uur naar bed. 's Middags  slaapt hij ongeveer een uurtje. 's Morgens haal ik hem rond 8.30 uur uit bed.

Groetjes,
Nelly.

Tyche gaat om half 7 naar bed. Ze slaapt tussen de middag 2,5 uur ongeveer en 's ochtends is ze meestal om kwart over 7 wakker. Behalve nu natuurlijk met alle drukke dagen!

annique gaat rond 19u naar bed, soms wat eerder soms iets later..
tussen de middag slaapt ze vaak nog 2,5e a 3 uurtjes
meestal van 12 tot 15u

groetjes sandra

Tess ligt er rond 18.15 in want dan is ze helemaal op, tussen de middag slaapt ze vaak 2 uurtjes.

Liefs sandra

Hoi,
mijn meisje gaat rond 19.45 na bed.
slaapt dan tot 7-8 en `s middags als je geluk hebt slaapt ze een dik uur rond 13/14 u
groetjes gaby

alle drie de kids gaan tegelijkertijd...tussen acht en half negen, eerder hoef ik het niet te proberen...ze slapen meestal door, de jongste komt nog wel eens voor een tutje.
ze worden ongeveer half acht wakker, maar ja door school mijn werk etc maak ik ze vaak uur of half zeven , zeven wakker....
de jongste doet tussen de middag een slaapje van twee uur.

Hier gaan ze allebei om 19.00 uur naar bed,dan zijn ze ook echt op.
De oudste mag iedere zaterdag tot 20.00 uur op blijven,hij vindt het geweldig natuurlijk maar kan zijn ogen nauwelijks open houden tot die tijd.
Groetjes Tanja

Hallo,

Owen is 15,5 maand en gaat tussen 19:00 en 19:30 naar bed. Net hoe gezellig hij is.....
Word dan Rond 8:00 wakker.
Gaat om 12:30/13:00 naar bed en zie dan wel hoe laat hij wakker word. De ene keer slaapt ie 1 uurtje en de andere keer 2,5 uur.....

Groetjes Jojo

Terug
Bovenaan