Hoe laat gaan jullie baby's naar bed?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

hoe laat brengen jullie sávonds de baby meestal naar bed? Wij leggen Stijn meestal rond half negen op bed, na de borstvoeding. Hij kwam dan altijd rond vier uur weer maar sinds een paar dagen pas rond vijf uur. Dan drinkt hij niet veel en valt dan weer in slaap om rond half zeven (als de wekker gaat) weer te komen.

Groetjes van Marloes

Onze dochter lijkt een natuurlijke wekker in zich te hebben; 's avonds om 20.00 wil ze slapen. Ookal 'eet' ze eerder; ze blijft wakker tot een uurtje of 8 en valt dan snel in slaap. Of ze wil rond 20.00 eten, maar zeker niet meer na 20.15 en valt dan als een blok in slaap. Ze wordt dan nog meestal 1x wakker voor eten en slaapt dan gewoon lekker verder. Dit doet ze al sinds de eerste week. Heel af en toe slaapt ze de nacht door of wil ze later op de avond nog een keer eten, maar ik voed alleen op verzoek. Maar het werkt voor ons goed zo.

Chantal (& Mirte 8w3d)

Hoi,

Mijn zoon (van 15 mei) heeft ook een natuurlijk ritme, hij komt om een uur of half 10, 10 uur savonds voor het laatst (ik geef bv) en dan slaapt hij de nacht door tot een uur of 7 sóchtends.

groetjes Linda mama van 3 inmiddels

Hoi,

Chiara wil aan het begin van de avond meestal een x extra drinken Ik geef ook borstvoeding op verzoek), waarna ze om ca. 21.00 uur in slaap valt. Ze slaapt dan heel vast. Meestal komt ze dan de volgende ochtend pas weer rond half zes.
Ideaal, dat avondklokje!

groetjes, Bianca

Hoi Dames,

Als ik het zo lees mag ik echt niet klagen!! Mijn zoontje, wilde op een gegeven moment niet meer wakker worden om 23.30 en nu geven de fles om de 3,5 uur. Zo gaat hij dan om 21 uur in bad en om half 10 de fles. Dan valt hij om 22 uur als een blok in slaap en moeten we hem de volgende ochtend echt om 07.30 wakker maken! Soms laten we hem liggen, maar dan om 8 uur is echt de max!!

Mijn zoontje is van 8 mei en nu dus bijna 16 weken oud! Hij was dysmatuur en ze hadden met gezegd dat het lang zou duren voordat hij door ging slapen....nou ik geloof niemand meer, m'n zoontje sliep met 6 weken door, en we zitten nu al een maand op dit schema: 07.30-11.00-14.30-18.00-21.30. We zijn ondertussen ook al de fruithap aan het uitproberen en dat vind meneer ook lekker!

Groetjes
Angel

rond 20.00 naar bed, altijd nog een fles om 23.00 uur, dan 's nachts zeker om 3.00 en als het meezit daarna 's morgens om 7.00 uur. hij is 15 weken. hij is altijd om 7.00 uur wkker

Rond 22.00 uur krijgt ie de laatste voeding en dan gaat ie naar bed om ong 22.30-45. Voor die tijd is Rik wel vaak wakker. Hij slaapt wel door tot 6.00-30 uur!!

Dus we hebben wel geluk!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan