Hoe laat gaan jullie baby's naar bed?

Puck doet precies hetzelfde als wat Saskia hierboven beschrijft.

Rond 22.00/22.30 uur laatste voeding en dan naar bed.
Eerder op bed leggen werkt bij haar  niet, wel in de box.  
Dus doen we het maar lekker zo...
's Ochtends komt ze pas rond 7.00 uur, heerlijk!

Groetjes,
Debby (mv Puck 8-6-07)

Mijn dochtertje van 3 maanden gaat rond 19:30 lekker in bad of onder de douche met 1 van ons en daarna krijgt ze de fles. Daarna gaat zij heerlijk naar d'r bedje en meestal is ze al in slaap gevallen voordat we boven zijn. Dus zij ligt ongeveer 19:45-20:00 in d'r bedje. En om 22:30 krijgt zij de laatste fles, dan ligt ze op haar zijtje in bed en geef ik de fles. Dan drinkt ze met haar ogen dicht de fles leeg en slaapt ze direkt verder zonder dat ze weer uit haar bed moet.Gr.Colette mama van Lizanne 21/05

Hmmm, zoals ik het lees zijn jullie redelijke " bofkonten".. Mijn zoontje van bijna 7 weken krijgt om ongeveer 10 uur nog een voeding (bv), maar komt dan rond 2 of 3 uur, en vervolgens rond 5 uur of half 6 nog een keer... Vervolgens wordt mijn oudste rond half 8 wakker, en dan is de nachtrust voor moeder weer voorbij haha...
Ga me toch wel HEEL ERG verheugen op de tijd dat ie nog maar 1x komt..
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (van 12-7-07)

Ik voed ook op verzoek, dus hoe laat onze meid gaat slapen varieert. Ze heeft ook een geweldige 'avondklok' en gaat dus uiterlijk rond een uur of half 10 slapen, maar meestal tussen 19.00 uur en 20.30 uur. Hangt af van de voeding. Meestal slaapt ze dan tot een uur of 7 , 8. Hangt ook weer van de voeding af. Ze slaapt tussen de 10 en 13 uur.

Ze sliep ook al heel snel door, vanaf week 2 ongeveer. Af en toe is ze nog wel eens wakker voor een nachtvoeding, als ze een groeispurt heeft, of wanneer het erg warm is. Maar dat lijkt me logisch. En ten slotte,  ze is pas 16,5 week.

Groetjes, Marisa

Hey meiden,

Ik heb niks te klagen, Thijmen heeft ook een natuurlijke wekker en gaat na zijn laatste voeding van 6.30 om 7.30 naar bed. Dan pruttelt hij zich zelf in slaap, dit duurt varierend van 5 minuten tot 15 minuten.
Dan moet ik hem om 23.00 wakker maken voor zijn voeding en dan slaapt hij door tot 7 uur.

Groetjes, Ellen

Hoi,
Lieve is nu bijna 6 weken en gaat s'avonds na de fles van half zeven nog niet slapen, is vaak lekker beneden dan.Dat is haar enige moppertijd van de dag..
Ze slaapt wel netjes na de fles van half elf, tot 7 uur. Dan maak ik haar wakker voor een nieuwe dag..haha
Ze krijgt maar 5 voedingen..al een poosje, en begint nu ineens meer te drinken..Ongeveer 130-150 per fles..Ze doet het prima, is heel tevreden..
Groetjes R

Roy krijgt meestal rond 21.00 uur zijn laatste voeding en
slaapt daarna erg vast en lang. Hij lijkt ook een vaste wekker
in zich te hebben, want is altijd rond 06.00 uur wakker. Het scheelt nooit meer dan een kwartier, byzonder he!?
En of ik hem nou om 20.00 uur voedt of om 22.00 uur bij wijze,
altijd rond die 06.00 uur is meneertje weer wakker!
Mij hoor je dus niet klagen!

Mijn zoontje is nu bijna 7 weken en krijgt tussen 8 en 9 uur voeding (borst) en slaapt dan meestal tot een uur of 4 of 5,dus er zit zo'n 8 uren tussen en dan wil hij weer drinken.
Ik ben hier heel tevreden over.Overdag voed ik iedere 4 uur.

Groetjes Lene

Terug
Bovenaan