Hoe laat gaan jullie baby's naar bed?

Hallo,

Ik heb een zoontje van 10 weken en heb een vraagje aan diegene die op verzoek voeden: maken jullie het kindje overdag niet wakker als er meer dan 4 uur tussen de twee voedingen zitten?

Mijn zoontje sliep eerst niet zo goed dus nu baker ik hem in. Dan slaapt ie vaak zo goed en diep dat ie niet vanzelf  wakker wordt. Eerst liet ik hem  doorslapen maar dan had ik zo`n rommelige dag. Nu voed ik om 6-7 uur s`ochtends (wordt ie zelf wakker) dan 10-11, dan weer 14-15, dan 18-19 en dan om 22.

Hoe doen jullie dat dan?

Alvast bedankt!

Zoya

Hoi Zoya,

ik voed altijd op verzoek. Meestal krijgt hij vijf voedingen per dag. Ik heb hem nog nooit wakker gemaakt voor een voeding.

groetjes van marloes

Hoi,

Mijn kleintje van 12 wkn gaat er al vroeg in nl. om 19.00. Heerlijk, lekker de avond voor onszelf. Om 23.00 kijgt ze nog een fles en afhankelijk van hoevel ze drinkt, slaapt ze door. Als ze heel weinig drinkt komt ze om 5 uur nog voor een fles en anders maak ik haar om 8 uur wakker.

groetjes van michelle

hallo

djaimy zit nu ook op een redelijk strak ritme zelf. hij lgt nu sinds 3 weken ingebakerd en sinds het weekend slaapt menner s nachts door. hij krijgt s avonds om half 11 / 11 uur de laatste fles (ik moet hem wel wakker maken maar dat is de enige keer) en dan komt hij s morgens tussen 6 en 7 en dan meestal slaapt hij dan nog wat langer dat ik hem laat slapen tot 11 uur dat komt beter uit want s middags wil hij nog weleens voor de 4 uur om zijn komen dan komt hij tussen 14 uur en 15 uur daarna tussen 18 en 19 uur en dan weer ong. 23 uur.

groetjes angela

Terug
Bovenaan