Hoe laat gaan jullie kindjes naar bed?

Hoi Dames

Hoe laat gaan bij jullie de kindjes naar bed,Hier was het op oude tijd 19:00 uur en nu nieuwe tijd 19:30
Wij merken soms dat dit nog een beetje vroeg is het is dan officeel 18:30, maar ik zie het ook niet zitten om haar tot 20:00 u op te houden.

Reneke:zijn jullie weer voor een kinderwens gegaan?
Mag ik weten hoe oud de dames zijn wie nog een tweede of een derde kindje willen.
Ik word in nov 36 en ik heb het idee dat het vrij oud ik voor een tweede hoe zit dit bij jullie?

Groetjes Willy

Hoi Willy,

Nick gaat rond 19.30 naar bed, dat ging hij ook voordat de klok verzet werd.
Ik was net 36 toen Nick kwam, en ja wel reacties op gehad maar in de ogen vaneen ander doe je het nooit goed, je moet doen waar je je goed bij voelt.

ML

Hoi,

De jongste 2 gaan om 19.30 naar bed, de oudste om 20.15 (buiten vakantie en weekend, dan later)

Ik was 19 toen de oudste in mijn leven kwam, net 23 toen ik beviel van de middelste en 25 van de jongste.
Heb altijd geroepen dat ik jong moeder wilde worden, maar dan moet ook alles maar zo lopen!
Ik vind 36 voor een tweede kindje niet te oud hoor, ik zou ook zeggen luister naar je gevoel!!

Liefs MJ

Hoi,

De jongste 2 gaan om 19.30 naar bed, de oudste om 20.15 (buiten vakantie en weekend, dan later)

Ik was 19 toen de oudste in mijn leven kwam, net 23 toen ik beviel van de middelste en 25 van de jongste.
Heb altijd geroepen dat ik jong moeder wilde worden, maar dan moet ook alles maar zo lopen!
Ik vind 36 voor een tweede kindje niet te oud hoor, ik zou ook zeggen luister naar je gevoel!!

Liefs MJ

ik ben 1 van de jongste hier.
18 toen ik zwanger werd van nathalia, 19 toen ik beviel en nu 21 zwanger van de 2e en nog 21 als ik beval van haar.
vind niet dat je wat van je leeftijd moet aantrekken.
ten eerste is 36 helemaal niet oud, ten 2e... je bent zo oud (jong) als je je voelt!
en mochten andere gaan zeuren, moet dat het ene oor in, het andere oor uitgaan.
geloof me, heb zelf ook heel erge dingen gehoord, alleen dan omdat ik zo jong was.

nathalia gaat om 7 uur naar bed.
toen de klok vooruit ging, ging ze diezelfde dag ook om 7 uur naar bed (oude tijd dus eigenlijk 6 uur)
moet ook eerlijk zeggen dat jullie het allemaal wel verwarrend maken hoor, door elke keer te denken: tis eigenlijk nu pas half 7.

liefs, do

p.s. ik begrijp dus dat je nog een kindje wilt??
heel veel succes (en plezier natuurlijk) met klussen, hopelijk is het snel raak voor jullie! zal voor jullie duimen.

ik ben 1 van de jongste hier.
18 toen ik zwanger werd van nathalia, 19 toen ik beviel en nu 21 zwanger van de 2e en nog 21 als ik beval van haar.
vind niet dat je wat van je leeftijd moet aantrekken.
ten eerste is 36 helemaal niet oud, ten 2e... je bent zo oud (jong) als je je voelt!
en mochten andere gaan zeuren, moet dat het ene oor in, het andere oor uitgaan.
geloof me, heb zelf ook heel erge dingen gehoord, alleen dan omdat ik zo jong was.

nathalia gaat om 7 uur naar bed.
toen de klok vooruit ging, ging ze diezelfde dag ook om 7 uur naar bed (oude tijd dus eigenlijk 6 uur)
moet ook eerlijk zeggen dat jullie het allemaal wel verwarrend maken hoor, door elke keer te denken: tis eigenlijk nu pas half 7.

liefs, do

p.s. ik begrijp dus dat je nog een kindje wilt??
heel veel succes (en plezier natuurlijk) met klussen, hopelijk is het snel raak voor jullie! zal voor jullie duimen.

Als alles lukt gaat Laura om zeven uur naar bed, maar als ik tot zes uur moet werken eten we pas laat en ligt ze er rond 8 uur. Het maakt haar niet zoveel uit, al gaat ze wel sneller slapen als het later is. Ik was net nog 29 toen ik beviel van Laura en 31 toen Annemiek kwam.

Als alles lukt gaat Laura om zeven uur naar bed, maar als ik tot zes uur moet werken eten we pas laat en ligt ze er rond 8 uur. Het maakt haar niet zoveel uit, al gaat ze wel sneller slapen als het later is. Ik was net nog 29 toen ik beviel van Laura en 31 toen Annemiek kwam.

Terug
Bovenaan