Hoe laat gaan jullie kindjes naar bed?

Daniel gaat tussen 19:00 en 20:00 naar bed.
Kijk zelf niet meer naar de wintertijd of zomertijd, heb daniel gewoon elke dag tussen 7 en 8 op bed gelegt, in het begin lag hij nog wel wat te kletsen maar gaat vaak nu wel lekker liggen om te slapen.

Ik was 20 toen we trouwden, en 22 toen daniel geboren werd en van de zomer gaan we kijken of het allemaal lukt voor een 2e kindje en ik ben nu 24... haha mocht het gelijk lukken dan ben ik 25 als het kindje geboren word.

Liefs Marina

`Lenthe ligt rond 19:30uur op bed, mijn man komt pas om 20:00 uur thuis dus doe ik het helemaal alleen:koken, 4 kids douchen,voorlezen en naar bed brengen, begin er rond 16:30/17:00 uur mee en om 19:30 uur ligt alles hier dus plat.

Ik vind net als andere mama's hierboven 36 jaar nog prima om zwanger te worden hoor!
Ik was vorig jaar zwanger van ons 4e wondertje, was toen 29 jaar,maar had een slechte uitslag van de nekplooimeting...grote kans op Down....Ik bleef maar roepen...hoe kan dat nou,ik ben 29...geen 40!!!
Oftwel het zegt niets, tuurlijk heb je een grotere kans op oa Down, maar alsje altijd maar uit gaat van statistieken kan je beter in je bed blijvenliggen zeg ik altijd....

Ik was 22 jaar bij ons 1e dochter, 25 jaar bij de 2e, 28 bij de 3e en net een paar weken 30 bij de 4e...
Maar ja, de een ontmoet zijn of haar partner eerder dan de andere, toen ik mama werd op m'n 22e waren we al 5 jaar samen...

Go for it lijkt me!
Laat je inspireren door dit geweldige lenteweer hi hi!!!
Groetjes Roos.

Hoi!

Isabelle gaat er op dezelfde tijd in als voor de zomertijd, 19uur.
Ze is wel sindsdien aan het rommelen wanneer ze naar bed moet, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik niet alles kan nu mijn hand gebroken is (ze gaat niet liggen in bed en als ze dan eindelijk ligt doet ze gauw haar benen in de lucht wanneer ik haar wil instoppen).
Al met al hier dus geen verandering.

Ik was nog 29 dat Isabelle geboren werd en we zouden eigenlijk over 23-3 maanden voor de tweede gaan (ben nu 31), maar gezien hetgeen zich de laatste tijd tussen Stefan en mij heeft afgespeeld stel ik het in ieder geval nog even uit.

Ik ben het met mijn voorgangsters eens: als jij het wilt, kan het absoluut!
Laat de lente inderdaad zijn werk doen, dan hebben we misschien snel weer goed nieuws te lezen op het forum ;-)

Liefs Monica

Hoi!

Isabelle gaat er op dezelfde tijd in als voor de zomertijd, 19uur.
Ze is wel sindsdien aan het rommelen wanneer ze naar bed moet, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik niet alles kan nu mijn hand gebroken is (ze gaat niet liggen in bed en als ze dan eindelijk ligt doet ze gauw haar benen in de lucht wanneer ik haar wil instoppen).
Al met al hier dus geen verandering.

Ik was nog 29 dat Isabelle geboren werd en we zouden eigenlijk over 23-3 maanden voor de tweede gaan (ben nu 31), maar gezien hetgeen zich de laatste tijd tussen Stefan en mij heeft afgespeeld stel ik het in ieder geval nog even uit.

Ik ben het met mijn voorgangsters eens: als jij het wilt, kan het absoluut!
Laat de lente inderdaad zijn werk doen, dan hebben we misschien snel weer goed nieuws te lezen op het forum ;-)

Liefs Monica

Hey,
Hier gaan ze ook samen naar bed. Jordy is 2 jaar en Demi bijna 9 maanden. Toch liggen ze er om 19 uur in. Jordy slaapt ook nog elke middag een uur, als ik geluk hebb 1,5 uur. Jordy heeft altijd veel slaap nodig gehad hij is dan ook wel super actief.... Demi heeft veel minder slaap nodig, ze slaapt alleen 's morgens een 2 uurtjes langer dan Jordy.....

Ik was 24 toen ik Jordy kreeg en nog net 25 toen Demi kwam. Telde voor het eerst aan met mijn 22 maar heb toen 3 keer een miskraam gehad.

Nu heb ik besloten dat er voorlopig geen derde komt. Mijn vriend wil nog wel maar ik vind het zo goed. Wil mezelf wel weer ff terug. Misschien dat ik daar over een paar jaar ander over denk.

Ik vind dat iedereen zelf moet weten hoe oud je nog aan kinderen begint. Zeker als het nog 'gewoon' lukt waarom zou je er dan niet voor gaan? Familie is toch het mooiste cadeau wat je aan je kinderen kan meegeven....!
Succes met je keuze!

Hey,
Hier gaan ze ook samen naar bed. Jordy is 2 jaar en Demi bijna 9 maanden. Toch liggen ze er om 19 uur in. Jordy slaapt ook nog elke middag een uur, als ik geluk hebb 1,5 uur. Jordy heeft altijd veel slaap nodig gehad hij is dan ook wel super actief.... Demi heeft veel minder slaap nodig, ze slaapt alleen 's morgens een 2 uurtjes langer dan Jordy.....

Ik was 24 toen ik Jordy kreeg en nog net 25 toen Demi kwam. Telde voor het eerst aan met mijn 22 maar heb toen 3 keer een miskraam gehad.

Nu heb ik besloten dat er voorlopig geen derde komt. Mijn vriend wil nog wel maar ik vind het zo goed. Wil mezelf wel weer ff terug. Misschien dat ik daar over een paar jaar ander over denk.

Ik vind dat iedereen zelf moet weten hoe oud je nog aan kinderen begint. Zeker als het nog 'gewoon' lukt waarom zou je er dan niet voor gaan? Familie is toch het mooiste cadeau wat je aan je kinderen kan meegeven....!
Succes met je keuze!

Terug
Bovenaan