Hoe laat gaan jullie kindjes naar bed?

Hoi hoi,

Myrthe gaat tussen 19.00 en 20.00u naar bed. Was voorheen ook al zo en nu nog. Ligt helemaal aan of ze wel of niet geslapen heeft in de middag, wat we gedaan hebben die dag en of ik gewerkt heb, want dan eten we pas om 18.45u.
Ze gaat altijd gelijk liggen, Soms kletst ze nog even, maar dan gaat ze vanzelf slapen.
Ze had wel moeite met middagslaapje. Voorheen deed ik haar ergens tussen 13.00-15.00u op bed. Ene keer eerder dus dan andere keer. Maar als ik haar nu om 13.00u op bed legt, is ze nog te wakker. Raar dat ze daar wel moeite mee heeft.

Ja we zijn voor tweede kindje bezig. Ik ben nog niet ongi :) (had vrijdag gemoeten)
Aangezien ik in december ook 2 weken later ongi werd, wil manlief nog ff wachten met testen.
Ik ben erg benieuwd hoor. Ik heb wel een zeer gevoelige buik en geen trek in eten, maar dat is het dan ook.
(had ik bij Myrthe ook)
Ik was bij Myrthe 25 en nu 27.
Leeftijd maakt niets uit hoor. Doe waar jij je goed bij voelt.
Liefs Irene

Hier is het bedtijd om 19.00, is niet veranderd met de klok verzetten. Ik was 31 toen ik beviel van de oudste en 33 van de jongste. Wij zijn er nog niet helemaal uit of er nog een derde komt. Bij mij op de yoga zaten ook 3 moeders die 37 zijn die zwanger zijn van de eerste hoor. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, de buitenwereld heeft altijd wel een oordeel klaar.

Hier is het om 20.00 uur bedtijd. We gaan om 19.00uur naar boven voor te douchen of in bad te gaan. Dan mag ze nog even naar beneden om met papa te ravotten en om 20.00uur ligt ze in bed.De laatste paar dagen heeft ze er een handje van om je nog een aantal keren naar boven te roepen. Maar daar gaan we maar weer een komaf aan maken.

Wat je leeftijd betreft,wat is oud? Ik was 29 toen ik van onze meid beviel en als dadelijk de tweede komt ben ik 32. Je moet doen waar jij je goed bij voelt.

@ Reneke, spannend hoor,ik hoop het voor je.

Groetjes Anne

Zarah gaat de laatste maanden pas om 20 uur naar bed. Ik zou wel eerder willen, maar dan wordt ze ook al om 6 uur wakker. Dus dan maar om 20 uur en om 7 uur wakker. Is gewoon geen lange slaper helaas!

Ik was net 29 toen Zarah kwam, en nu ben ik net 31 en nog geen tweede. Ieder moet voor zich weten wanneer hij een kindje wil hoor. Niet iedereen is hetzelfde. Ik was op mijn 21ste nog absoluut niet toe aan een kind, vond mezelf nog te veel een kind! Maar mijn zus had een heel ander leven en was dus net 2 dagen 21 toen de eerste kwam..

karlijn ligt hier ook tussen 19:00 en 20:00 in bed en gaat dan ook altijd meteen lief slapen

ik was net 10 dgn 22 toen karlijn kwam en 23 toen floor kwam
wij willen ook graag nog 1 of 2 kindjes erbij maar moet eerst mijn rug en bekken laten aansterken en mag de 1ste 3 x jaar niet zwanger worden ( maar als t toch gebeurd gebeurd het en is het evengoed welkom al zal t dan wel nog zwaarder worden als met floor)

Hoi,

Ons mannetje ging standaard tussen 19.00 en 19.30 naar bed, vaak gaf hij dit zelf al aan en liep soms al de trap op of vroeg erom.
Maar sinds de zomertijd een beetje een drama hier...hij wil soms niet naar bed en soms ligt hij op bed en ligt dan gerust nog 1 uur tot anderhalf uur te kletsen.

Tja...wat is de goede leeftijd, die is er niet, haha! Je voelt zelf wanneer de tijd is en zelfs dan heb je het niet voor het kiezen, dus volg je gevoel!

Liefs Lientje

Hoi,

Ons mannetje ging standaard tussen 19.00 en 19.30 naar bed, vaak gaf hij dit zelf al aan en liep soms al de trap op of vroeg erom.
Maar sinds de zomertijd een beetje een drama hier...hij wil soms niet naar bed en soms ligt hij op bed en ligt dan gerust nog 1 uur tot anderhalf uur te kletsen.

Tja...wat is de goede leeftijd, die is er niet, haha! Je voelt zelf wanneer de tijd is en zelfs dan heb je het niet voor het kiezen, dus volg je gevoel!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan