hoe laat gaan jullie naar bed ?

A

Anoniem

Guest
hoe laat gaan jullie nu naar bed met kinderen ?
ik heb er zelf een van 4 die naar school moet elke dag, en op zaterdag ook nog om 8 uur sochtends zwemmen,
En nog nog een van 7 maanden. Best veel drukte vindt ik, half 8 eruit, aankleden allemaal, eten school halen brengen, eten enz enz....bed brengen
ben meestal rond 9 uur al zat , en jullie ?

Hoi,

Ik heb alleen een dochtertje van 7 maanden, die vrij makkeljik is. Tegenwoordig geef ik haar tussen 19:00-20:00 de laatste fles en breng ik haar een uurtje daarna ongeveer naar bed. Zelf lig ik dan meestal tuusen 22:00 en 22:30 in bed en kan ik (als ik niet hoef te werken) tot een uur of 10 uitslapen, net als mijn dochter!

Groetjes, Anouk.

hey ons meiske krijgt om 19;00 haar laatste fles en daarna naar bed en wij liggen er zelf rond 10;00/half11 in.doeiiiiiiiii

Jeetje....anouk....wat een luxe!!!

Wij hebben net sinds deze week de laatste fles vervroegd naar 20.00 uur. Heerlijk om weer avond te hebben. Ik probeer meestal rond 10 uur naar bed te gaan, maar om de één of andere reden wordt het vaak 11 uur/half 12....Hidde is meestal half 8 weer wakker. Dat vind ik ook prima.
Groetjes Lynn

nou dat is zeker een luxe,
die situatie had ik vroeger ook, dat is nu verleden tijd

geniet daar maar lekker van nu t nog kan
maar ben wel snel aan dit ritme gewent hoor,
moet alleen idd op letten dat het niet te laat wordt, sluipt er zo snel in he

gr jo

quote: kaly reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-01-2008 20:51:30'));

maar om de één of andere reden wordt het vaak 11 uur/half 12

Hoe zal dat nou toch komen?!?!

Ik lig er meestal ook rond 22.30 in.
Ligt er ook aan welke dienst mijn vriend heeft...

Groetjes Debby.

Hallo,

Daan krijgt sinds 2 weken zijn laatste fles ook tussen 19.00 en 20.00.
Heerlijk zeg!! haha
Wij gaan dan meestal rond 22.00 naar bed.

Nou zoals jullie zien is het inmiddels alweer bijna half 12!
Mn dochter krijgt rond 19:00u nog even de borst en dan lekker slapen tot de volgende ochtend. De laatste tijd is ze wel weer vroeg wakker, rond een uur of half 6 maarja daarna slaapt zij en ik (!) weer lekker door tot 9:30u.
Ik probeer zelf wel op tijd naar bed te gaan, maarja dan ga ik nog "even" op de computer en ben je zo weer een uur of 2 verder.
Dus ik ga tussen 22.30u en 00:00u naar bed, verschilt nogal,
gr. van Sonja

Terug
Bovenaan