hoe laat gaan jullie naar bed ?

hoi
anouk krijgt om 20uur de laatste fles,en is dan om 7uur weer wakker.ik zelf ga om 23uur op bed,hangt er ook vanaf wat er op de tv is.
gr petra

Mijn dochtertje krijgt sinds een paar weken de laatste voeding om 19.30. Heerlijk, want eerst ging ze pas om 22.00 naar bed, en dan is je avond al voorbij. Nu slaapt ze van 19.30 tot 06.00 uur.

Ik probeer zelf rond 21.30 naar boven te gaan, nog even tanden poetsen, opfrissen en dan lig ik er om 21.45 in. Best vroeg, maar anders val ik op de bank in slaap, en word ik echt midden in de nacht wakker op de bank. En voel ik me 's ochtends gebroken. Want zodra om 06.00 Eline wakker word, moet ik ook aan de bak. Borst geven, zelf douchen, aankleden, twee kinderen aankleden, ontbijt maken, oudste naar school brengen..

Maud krijgt haar voeding om 19:00 uur en dan gaat ze naar bed, dan krijgt ze de laatste voeding om 22:30 uur   en dan gaan wij ook naar bed. Ze wordt tussen 9:00 uur en 9:30 uur wakker dus kan ik ook lekker blijven liggen.
Groetjes Naomi

Hoi,

bij ons gaat vijf dagen in de week om half zeven de wekker en op zaterdag gaat die om zes uur. sÝvonds ga ik meestal tussen 22.30 en 0.30 naar bed. Eén a twee dagen in de week doe ik s'middags weleens een dutje mee met Stijn. Ik heb niet zo veel slaap nodig maar ik denk dat ik wel meer uitgerust raak als Stijn het doorslapen eens onder de knie krijgt.

Groetjes van marloes

Hoi hoi,

Nou ik ben een vroege vogel, zowel 's ochtends als 's avonds. Ik sta rond 6.30 uur op en ik lig er meestal rond 22.00 uur in. Maar 1 à 2 keer per week duik ik er lekker vroeg in, even bijtanken.

xxx

bij ons ligt het er heel erg aan.
Ik werk namelijk avond en nachtaanwezigheidsdiensten.
Heb ik avonddienst ben ik om 23.00 thuis dan is het al gauw 23.45 eer we op bed liggen.
En als ik nachtaanwezigheidsdienst op het werk heb is het meestal na 0.30 eer ik ga slapen en dan de volgende ochtend weer om 6.00 eruit om de ochtenddienst te draaien Vind ik nog steeds zwaar. Meestal ga ik na een anchtaanwezigheidsdienst dan ook 's midags nog even een dutje doen.
Als ik niet hoef te werken ga ik na de laatste fles van Merel naar bed 22.30.
En gelukkig komt ze meestal pas na 8.15 voor de fles. Best luxe dus.

Lotte (8,5 maand) was ook zo'n langslapertje, maar nu ze wat ouder wordt is ze druk aan het omgooien van haar ritme. Sliep ze eerst wel door tot 8.30 of langer, nu is het eerder rond 7.00 / 7.30 uur.

Momenteel zit ze niet lekker in haar vel (sprongetje, tandjes, verlatingsangst, een beetje van alles wat.) en wordt ze ook weer 's nachts wakker. Vaak wil ze dan niet meer slapen. Ook 's avonds naar bed is een drama. We hebben afgelopen week een nachtlampje gekocht en nu gaat het al iets beter.

Vanmorgen was het 4.15 uur toen ze wakker werd. Pas om 5.30 uur viel ze weer in slaap. Mijn man heeft zich opgeofferd en haar om 7.30 uur mee genomen naar zijn kantoor (lang leve aan huis werken) zodat ik nog even kon slapen.

Om de vraag te beantwoorden, meestal gaan wij rond 23.00 uur naar bed, maar dat wordt nu zo langzamerhand 'gingen', omdat Lotte steeds zo vroeg wakker is.

Groetjes, Marisa

Hai,

Ik werk 3 dagen en ben op die dagen niet voor half 7/7 uur thuis. Dan eten en de laatste voeding voor Mette (of eerst de laatste voeding en dan eten).
Eer dat ik zit met een kopje thee is het 8 uur en om 6.15 moeten we er weer uit voor het werk. Om half 8 de wekker vind ik dus echt LUXE en UITSLAPEN hahahaha! Ik neem mezelf steeds weer voor om voor 10 uur naar bed te gaan maar het lukt me steeds niet waardoor ik al maanden het gevoel heb dat ik in de twilightzone leef... Maar ach het zal wel wennen toch?

gr.Ing

Terug
Bovenaan