hoe laat gaan jullie naar bed ?

Iedere avond neem ik me voor om eerder naar bed te gaan, maar het is altijd zo rustig als de kids naar bed zijn.....vaak wordt het 23 of 23.30 uur! Veel te laat voor mij, aangezien ik voordat we kinderen hadden altijd om 21.30 in bed lag!

Dit gaat al een jaartje of 4 zo. Mijn dochter heeft nooit uitgeslapen 7.30 is super de luxe!!! Mijn zoontje wordt meestal wakker van mijn babbelende dochter. Op de dagen dat ik werk (3 keer) moet ik er om 615 uit, anders gaat het nooit lukken, omdat we om 8 uur bij het dagverblijf moeten zijn, door naar de basisschool....en dan bijkomen op mijn werk (haha). Sinds 1 maand gaat mijn dochter naar school en moet ik er op mijn vrije dagen om 6.45 uit.

Maar ondanks dus wat minder slaap gaat het allemaal prima! Al zouden er best wat meer uren in een dag mogen zitten af en toe.

leuk al die reacties,
veel goede voornemens,

ik vindt zelf half 8 wel een lekkere tijd om op te staan ja,
hoewel ik bij de eerste ook altijd tot 10 uur kon uitslapen ja, geniet er nog maar van voor wie dat geldt.
met de basisschool verandert alles,

ik heb zelf epileptie, dus moet altijd goed op mijn rust letten, zit er dus ingebakken, kan niet riskeren dat er iets gebeurt met die kleintjes erbij .

ga ook weleens laat.lekker hangen op de bank ofzo, maar kan dat niet te vaak doen.
Moet er nu echt goed opletten, met de oudste op school, want dat gaat gewoon door, dus moet ik ook door

moet ook altijd na een avond uit, en dat is dan   rond 2 soms 3 uur op bed, een dag bijkomen,

wat een watje je , hahah
gr jo

Hoi,
Veerle krijgt tussen 18:30 en 19:00 uur de laatste fles en slaapt de nacht door. Ik lig meestal tussen 22:00 uur en 23:00 uur in bed en onze wekker gaat meestal weer om 06:00/06:30 uur.
Gr. Floor

Ik heb een zoontje van net 5 die op school zit en een dochtertje van 8 maanden.
Mijn zoontje gaat meestal zo rond 19.00 naar bed en mijn dochtertje iets eerder.
Die krijgt de laatste fles om 18.30.
Zelf gaan wij meestal tussen 22.00 en 22.30 naar bed.

Liefs van Irene mv
Bjorn 07-01-03
Anka 08-05-07

Terug
Bovenaan