Hoe laat is jouw peuter wakker?

Zoontje van 2,5 jaar en gaat om 7 uur naar bed en slaapt vrijwel altijd kwart over 7. Hij wordt meestal tussen 7 en half 8 wakker. Oja, hij slaapt overdag ook nog 2.5 a 3 uur.
 
Ik heb een zoontje van 2,5 jaar die heerlijk kan slapen.
Overdag doet hij nog een dutje van 1,5 uur en in de avond gaat hij om 7 uur naar boven, heel slaap ritueel en ligt in half 8 in bed. Slaapt na een kwartiertje al. Hij wordt vanzelf dan weer rond 8 uur wakker. Hij komt snachts zelden.
De tweede is onderweg, ik denk niet dat ik nog een keer zo veel mazzel kan hebben ?
 
Wat klinkt dat heerlijk.

Onze peuter van 2,5 jaar die gaat om 19.30 naar bed en slaapt dan om 20.00.
Word snachts standaard een keer wakker en kletst dan zo een half uur weg.
En in de ochtend tussen 6.00-6.30 wakker.
 
Dan wil je man niet hier komen slapen gok ik.Al twee ochtenden 04.00 (2 jaar en 4maanden is ze) en onder geen beding slaapt ze verder. Hopelijk zijn dit uitzonderingen natuurlijk nu, overdag slaapt ze momenteel soms wel en soms niet en in de avond tussen 19-20 slaapt ze. Moet erbij zeggen dat ze sinds dag 1 een heel heel slechte slaper is.

En verder is het ‘s ochtends regelmatig rond 6, als we geluk hebben richting 7. Als je man sommige verhalen hier leest, geniet hij misschien wat meer van de “uitslaap”uurtjes ;)
 
Durf het bijna niet te delen, maar de oudste (bijna 2) gaat om 19:00 uur naar bed (soms gaat ze direct slapen - soms ligt ze nog wel tot 20:00 uur te brabbelen) en is rond 09:00 uur weer wakker. 


Wel heel veel respect voor jullie met die tijden ?... we hebben nu een kleine van een paar weken en kan niet wachten tot hij ook tot 09:00 uur door slaapt  ???. 
 
Hier bijna 2,5 en slaapt vaak van 19.00 tot ongeveer 6.30/7.30u
Overdag wil hij niet meer naar bed.
Toen hij smiddags nog wel naar bed ging was hij vaak vroeger wakker.
 
Hier een dochter van 3 die slaapt tot 8 half 9 na 9 uur maak ik haar altijd wakker toen ze nog 2 dutjes deed was ze altijd voor 7 uur wakker en met 1 dutje is ze langzaam aan steeds later opgaan staan en nu dat ze zo af en toe haar middagdutje overslaat gaat ze voor 7 uur naar bed anders altijd 7 uur heb ik sochtends het halve huis al gepoetst voor dat ze wakker is heerlijk vind ik dat
 
Mijn zoontje is net 3, gaat tussen 7 en half 8 naar bed, slaapt meestal na 8u tot de volgende ochtend 6u. Door een slaapwekker mag hij er pas half 7 uit, na een paar keer had hij dat door en blijft hij liggen tot het zonnetje schijnt 
 
Terug
Bovenaan