Hoe laat/vroeg wakker?

mijn zoontje is twee jaar en twee maanden Hij gaat s'avonds tegen20.00 uur naar bed en is meestal de volgende ochtend rond 8.00 uur wakker.Heerlijk. En s'middags mag hij maximaal twee uur slapen.
 
Hoi,
onze zoon van 2 jr en 8 mnd, kient het vaak heel leuk uit. Mijn man werkt gewoon fulltime maar ik parttime. Op maandag en vrijdagochtend kan ik samen met mijn zoon uitslapen en dat doet hij dan ook. Maar in het weekend (of ik nu moet werken of niet) is hij vaak eerder wakker. Wil hij natuurlijk zoveel mogelijk van zijn pappa genieten. Haha. Nee, op zich zou mijn man ook wel eens langer willen slapen, maar dat lukt uit zichzelf al niet goed.
Maar als onze zoon, Erik, eenmaal wakker is, kan hij nog vrij lang heel rustig liggen. Hij slaapt nog in een ledikant, en komt er zelf nog niet uit geklommen gelukkig. En in het weekend mag hij af en toe lekker bij ons in het grote bed komen liggen. Of bij pappa, als mamma al aan het werk is. Vindt ie prachtig.
Groetjes
Karin.
 
Zucht... 23:00 uur? En dan weer rond 03:00 uur? En als we mazzel hebben nog een keer om 05:00 uur en uiteindelijk definitief  rond 06:15 - 06:30  uur. Klaarwakker en paraat. HELP!!
 
Mag ik vragen hoe oud die kindertjes van jou zijn? Hoop voor je dat ze niet boven de 2 zijn. Zo niet, dan gaat het over, zo ja, dan wens ik je heel veel sterkte om het ze af te leren.
 
Ons dochtertje is 2 jaar en gaat iedere dag tussen 19.00 en 19.30 naar bed (na een kwartiertje kletsen valt ze in slaap), en ze wordt dan 's-morgens wakker tussen 9.00 en 10.00 uur. 's-middags slaapt ze nog van 13.00 tot 15.30 uur. We hebben al vanaf het begin geluk gehad hiermee, want 4 dagen na haar geboorte sliep ze al door tot 7.00 (vanaf de laatste fles om 23.00 uur). We hebben alleen toen ze een maand of negen was een paar weken gehad dat ze midden in de nacht begon te huilen. Meestal viel ze dan binnen 10 minuten weer vanzelf in slaap.
Als ik jullie verhalen lees besef ik pas hoeveel geluk wij hebben! Dat zal met een 2e dan ook wel wennen zijn, want dat geluk zullen we niet nog een keer hebben, denk ik.
 
Hallo mama's,

Wij hebben een zoontje van 2 jaar en 3 maanden die s'morgen lekker uitslaapt.
Hij is vaak pas rond 8.30 en 9.00 uur wakker en zelf ben ik dan ook wakker.

S'middags gaat hij ook nog naar bed toe ongeveer 2 uurtjes, maar hij is dan meestal aan het spoken op zijn kamer echt slapen doet hij dan niet meer.
Ik laat hem dan meestal maar even gewoon wat spelen hij rust dan ook wel wat want er is niet te veel om hem heen en soms is het zelfs ook in een keer wel stil dan is hij toch in slaap gevallen.

S'avonds gaat hij tussen 19.00 uur en 19.30 naar bed en dan hoor je hem de hele nacht niet meer.

Groetjes mamajesse
 
Terug
Bovenaan