Hoe lang duurde het voor zwangerschap?

<p>Hello allemaal!</p><p>Zelf ben ik sinds begin maart 2019 van de pil af. Dat is nu ongeveer een half jaar. Ik denk dat ik een tijdje terug een hele vroege miskraam heb gehad. Aangezien de eerste zwangerschapstest positief aan gaf daarna een paar dagen later negatief, vervolgens ook heel veel bloed verloren. </p>

Mijn vraag is dus: Hoe lang duurde het bij jullie  om zwanger te raken na de pil? 
Zelf wordt ik namelijk onzeker en spookt er door mijn hoofd dat ik misschien onvruchtbaar zou zijn omdat het lang duurt. 

3 x de eerste ronde. Echt geluk mee gehad.
90% is binnen een jaar zwanger he.. je bent nog maar net begonnen. Geen zorgen voor nu:)

Hier duurde het 4 maanden. Moet wel zeggen dat ik gestopt was met de gedachte van het zal nog wel lang duren omdat we dit bij anderen om ons heen ook zagen. Waren vollop met onze nieuwbouw woning bezig en dachten als dat klaar is kijken we verder maar dan ben ik in ieder geval al gestopt met de pil en alle hormonen uit mijn lichaam. Maar voordat we er woonden was het al raak, waren heel erg verrast omdat we het nog niet verwacht hadden maar super blij en zo welkom!
Probeer er dus niet teveel mee bezig te zijn en gun het de tijd, ik denk echt dat dat kan helpen! Bij de dokter zeiden ze tegen mij dat ik waarschijnlijk pas na een half jaar zwanger zou worden omdat ik al zolang aan de pil zat.
Heel veel succes!!

Bij mij duurde het 6 maanden,  maar 2 x ongesteld geweest in die 6 maanden,  hele  lange onregelmatige cyclussen gehad, dus toen echt geluk gehad denk ik...
Nu bezig voor een 2de kindje, begin mei dit jaar mn spiraal eruit laten halen..
Heel veel succes, kan best dat je lichaam even moet "ontpillen"

Terug
Bovenaan