Hoi Gebruiker,
Ik heb helaas geen antwoord op je vraag, maar zit wel een beetje met hetzelfde. Ik heb 14 jaar de pil geslikt eind aug 2018 gestopt met de pil. Heeft bij mij heeft het toen wel een paar maanden geduurd voor ik voor het eerst ongesteld werd. Namelijk pas begin december. Vervolgens was ik daarna wel snel zwanger namelijk in februari, maar dit werd helaas ook een miskraam in maart met ongeveer 6 weken. Daarna heeft het weer een tijd geduurd voor ik ongesteld werd en is mijn cyclus verander naar 36-38 dagen ipv de 27-29 dagen die het daarvoor waren. Voor mij is het nu dus een jaar geleden dat ik ben gestopt met de pil, maar zou ik pas contact op kunnen nemen met de ha rond maart om onderzoeken te doen, omdat het dan een jaar niet is gelukt (gerekend vanaf de miskraam). Dus ik snap je onzekerheid, want dezelfde gedachten spoken soms ook wel eens door mijn hoofd. Gelukkig lees ik veel positieve verhalen van meiden die uiteindelijk toch gewoon allemaal zwanger zijn geworden/worden in latere rondes, dus dat geeft weer goede moed🙂