*!#~^%^$ Hoe lang duurt dat ontpillen wel niet!?!?!?

Hee meiden,

ik ben weer terug van een tijdje weggeweest, leuk dat er zoveel nieuwe mensen bij zijn gekomen!

Maar ik heb ff een vraagje, ik slik nu al sinds februari dit jaar geen pil meer.. Maar ik wordt nog steeds maar 1 keer per twee maanden ongesteld! Heb dus een cyclus van 56! dagen.. Dat schiet helemaal niet op natuurlijk.. Hebben meer meiden hier last van en hoe lang heeft dat geduurd dan? Ik dacht dat fixen we wel ff, dat ontpillen duurt niet zo lang, maar dus nu al een maand of 10!! Ik heb sinds mijn 15e de pil geslikt, tot mn 24e..

Liefs A.

hallo

ik denk dat je toch is aan de dok moet vragen 1 keer in de 2 maanden ongi worden is niet goed lijkt mij.
bij mijn eerste kindje heb ik ook 10 jaar de pil geslikt en bij haar was ik bij de 3e ronde zwanger van haar.
ik ben nu weer bezig zit nu in de 1e ronde.
ik denk niet dat het met ontpillen te maken heeft maar misschien zijn er hier andere meiden die het ook hebben.

groetjes

Dat is wel vervelend zeg. Ik ben nu net gestopt met de pil, maar mijn man en ik hebben besloten om mijn eerste "natuurlijke" menstruatie af te wachten (dus nu nog 1 maandje safe). Ik heb zelf ook ruim 12 jaar de pil geslikt dus ben erg benieuwd hoe mijn cyclus zal verlopen.

Succes ermee !

Ja ik heb maar een afspraak gemaakt voor as vrijdag, ben er ook een beetje zat van.. Lijkt me niet helemaal normaal..

Wat lekker zeg, na 3 rondes zwanger! Toch lees ik t hier nog best vaak dat mensen snel zwanger zijn ook al hebben ze lang de pil geslikt.. ik vertrouw t dus ook niet helemaal bij mezelf.. ben benieuwd wat de dokter zegt vrijdag.. ben al eens eerder geweest, maar toen moest ik t maar ff afwachten zei hij, maar dat gaat nu niet gebeuren!!  haha..

spannend hee spic! Succes!

Goed dat je nu naar de dok gaat.
Als die nu weer zeg ff afwachten zou ik als ik jou was is bij het ziekenhuis infomeren,misschien dat die kunnen helpen.

succes ermee en laat ff weten hoe het afloopt

hai,

Meestal met ontpillen en een verwarde cyclus duurt het meestal niet langer als 40 dagen. (ik zat op dag 35)
Als ik jou was zou ik even naar de HA gaan en die om raad vragen.
Loop hier maar niet te lang meer rond,,,word je zelf ook gek van.
Wie weet heeft hij een oplossing.

Er   bestaan trouwens ook teunisbloem(olie) pillen. Die bevorderen een regelmatige cyclus.
Maar bel eerst de HA maar even.

Succes.

Lfs Niek

tgeunis bloempillen..??? Zal es vragen bij de drogist.. Ja ben benieuwd wat de dokter zegt!! Thanx voor jullie reacties!! raar dat t bij mij dan zo lang duurt.. bij jullie werkte dat allemaal wel weer veel sneller dus..?

Ik laat t wel ff weten vrijdag! Groetjes!

Terug
Bovenaan