*!#~^%^$ Hoe lang duurt dat ontpillen wel niet!?!?!?

Hoi reggie..

thanx voor je berichtje! Ik heb besloten een afspraak met mijn internist te maken. Ga gewoon lekker temperaturen en dan ook nog even bij de internist langs denk dat die wat meer verstand heeft van t hormonen/schildklier gedoe dan mijn huisarts.. ben benieuwd!

groetjes!

Hee Reggie,

Heb gister drie keer geprobeerd er wat op te zetten  maar dat forum deed zo raar..

Maar wilde je nog even heeeel erg feliciteren met je zwangerschap!! Geniet ervan!

Heb je lang gewacht met testen??
Liefs Annelies

Hey meiden

Nou vanochtend lekker vroeg wakker, moest om 10.40 bij de gynecoloog zijn!! Ik moest me ponsplaatje nog ff veranderen en ff vragen waar ik moest zijn!

Kwam ik toch niet een vriendin/kennis van ons tegen, die werkt in het ziekenhuis. Ik d8 dat ze nog op oncologie werkte maar nee sinds aug werkt ze bij gynecologie!! slik slik!

Ze zegt ik zag je naam al op de lijst staan! Rutger en ik beetje lachen, ach ja ze heeft toch geheimhoudingsplicht! Nou zaten we in de w8 ruimte komt er toch niet een collega van mij binnen stappuh! Gelukkig zag ze me niet zitten!! HIHI!

Nou toe waren we aan de beurt, ging hij (ja ik had een man maar vond ik niet errug) de brief van de ha lezen en die liet hij ook aan de meeloop arts lezen ( ook een jongen) toen vraagde hij bepaalde dingen en mocht ik verder komen voor een echo!

Dat werd dus een inwendige echo, beetje raar hoor met je benen zo in de beugels en dan zo'n ding naar binnen te krijgen maar ja het is voor de goede zaak! kon gewoon gezellig meekijken en hij kwam  tot de conclusie dat ik in de eierstokken  cysten heb (holtes gevuls met vocht)  ( dat heet pcos) En dat ik mischien iets te zwaar ben!
Dus moet ik nu gaan proberen te afvallen!

Ook begin ik vanaf vandaag met medicijnen die mij ongi moeten opwekken en dan op dag drie van me ongi moet ik beginnen met clomid en dan op dag 10 (ong ligt eraan op welke dag dat valt) moet ik terug komen en dan gaan ze kijken of me eitjes zijn gaan rijpen!! dus ja dat is dan even afwachtem he!!

Ik hoef ook niet meer te tempen want dat heeft niet zoveel nut nu! Ik heb ook bloed laten prikken en dat gaan ze ook controleren!! Het was een leuke man die genoeg tijd nam en het ijs brak met grapjes! was errug geruststellend!

Hij vroeg ook aan mij wil je dat we je vriend zijn sperma ook gaan nakijken, Ik gelijk ja natuurlijk ( weten we ook gelijk hoe dat is) en vraagt ie aan rutger Wil jij het ook wel, ja hoor zegt rutger!!  

Ook al ligt het probleem nu eerst bij mij maar dan kun je wel alvast zien wat voor kwaliteit sperma hij heeft ( anders moet dat mischien met een half jaar weer en we zijn nu toch bezig) Dus hij moet maandag morgen om 8 uur zijn potje gevuld inleveren bij het lab!!   Nou dat vind ie toch wel een beetje raar idee hahah!

Ik heb ook een eho van me baarmoeder en eistokken mee naar huis gekregen is wel grappig!!! nou dit was het eerst geloof ik ( wel een lang verhaal hihi)

kus kus kus cora

Terug
Bovenaan