quote: woedel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-06-2007 14:04:11&apos😉);
Wij waren ook van plan de rapley methode te gaan volgen, maar ons Cb heeft dat toch een beetje afgeraden. Ik dacht dat zij er wel voor zouden zijn, een antroposofisch CB nl. Maar ze zeiden dat kindjes met 6 maanden vaak nog niet goed genoeg kunnen zitten om die methode te volgen en raaden aan dat pas te gaan doen vanaf dat je kindje goed en lang zelfstandig rechtop kan zitten. Eerst beginnen met prutjes dus en dan later pas over op rapley. Ik denk dat ze me omgepraat hebben, ik wa stoch al benieuwd naar het besmeurde snoetje!!!
Rosanne
Hoi,
Ik vermoed, dat de medewerkers van je cb zich niet helemaal goed hebben verdiept in de Rapleymethode. Op het Forum Bijvoeding wordt juiste, volledige en betrouwbare informatie gegeven over de Rapleymethode en het introduceren van vast voedsel in het algemeen. Zo is daar o.a. de presentatie terug te lezen die Gill Rapley tijdens het Borstvoedingscongres in 2004 heeft gegeven, informatie uit de eerste hand dus. Bovendien is kinderdiëtist Stefan Kleintjes, bekend van het boek "Eten voor de kleintjes-Van borst tot boterham" en winnaar van de borstvoedingsprijs 2006 op het Forum Bijvoeding actief. Een echte aanrader dus, kijk er maar eens!
Groetjes van Yvonne, contactpersoon Vereniging Borstvoeding Natuurlijk