hoe lang over gedaan?

A

Anoniem

Guest
Hoelang hebben jullie er over gedaan zwanger te raken?

wij waren in de 4e ronde zwanger. Waren we al een paar maanden langer met de pil gestopt, eerst ontpild.

Ukkie26, 6w

en hoe lang was je toen al gestopt met de pil dan? Ik heb de pil eigenlijk maar 2 jaar geslikt, dus zouden die hormonen dan ook eerder uit je lijf zijn?

Hoi hoi,

Ben in jan 06 gestopt met de pil in mei kreeg ik de eerste menstruatie weer en in dec 06 testte ik positief.

Liefs Fruit Girl 38,3 wk

Hallo,

bij de eerste, eerste ronde zwanger.
Bij de tweede zw. de tweede ronde zwanger maar eindigde helaas na 10 weken in een miskraam.
Nu mijn derde zwangerschap zwanger in ronde drie. Nu wel dubbel want we verwachten een tweeling.

Groetjes Miranda

Bij mijn eerste duurde het 1,5jaar nadat ik gestopt was met de prikpil voordat ik zwanger was.

Deze was een "verassing", was niet meer aan de pil, zat te wachten tot een ongesteldheid om zo'n minerva spiraal te laten plaatsen: EEN KEER! het condoom vergeten en ja hoor, zwanger!  

Ben er nu wel heel blij mee dat we het "rubbertje" zijn vergeten! Vind het heerlijk dat we een tweede (en broertje/zusje voor mn zoontje) krijgen!

Liefs Nika    

ok, bedankt allemaal...

Ik ben nu aan het eind van m'n ongesteldheid en dit wordt mijn eerste pilvrije maand. Heb ongeveer 2 jaar de pil geslikt. Hebben wel rekening gehouden dat het niet meteen binnen een paar maanden hoeft te lukken, maar nu je er toch mee bezig bent wil je eignelijk wel zsm zwanger zijn.

Ik was na vier maanden al zwanger. Heb de pil echt heel lang geslikt dus dacht dat het niet snel zou gaan, dat mijn lichaam eerst moest ontpillen zeg maar.

Liefs Suus

Terug
Bovenaan