hoe lang over gedaan?

Hoi!

Ik ben in dec 2006 gestopt met de pil, maar toen hebben we eerst nog met een condoom gevreeën omdat we in juli zouden trouwen en ik niet hoogzwanger wilde trouwen. in maart zijn we voor het echie gegaan en in mei raakte ik zwanger. Ook erg snel dus!

hoi hoi

nou ook ik had geluk was meteen de eeerste ronde raak
maar ja altijd nog ff afwachten heb vorig jaar een miskraam gehad,
en blijf het tog eng vinden

wij hebben er 1 maand over gedaan ben  18 april gestopt   met de pil en ben 25 april ongi geworden en daarna niet meer ongi geworden en in mei of juni ben ik er achter gekomen dat ik zwanger was ik schok heel erg ik dacht dat kan niet maar het kan wel en ben nu bijna 15 weken zwanger van nummer 3 groetjes ramona

Ik ben in de 10de maand, nadat ik met de pil gestopt ben, zwanger geraakt!
groetjes van Iejoor
25 weken en 6 dagen

Ik ben nu voor de 6e keer zwanger en heb een onregelmatige cyclus.
De ene keer werd ik een maand na een MK gelijk weer zwanger, maar voor de tweede heeft het de eerste keer 16 maanden geduurd na het stoppen met de pil en na de MK vorig jaar was ik in de 4e maand alweer zwanger.
En nu dus bijna 20 weken onderweg voor nr 2!

gr mama vanMd

Na drie jaar en 4 maanden  was het bij ons eindelijk raak. We zijn na drie jaar naar de dokter gestapt, alle onderzoeken waren goed, en net voor het laatste onderzoek, waarna een behandeling zou worden vastgesteld, was ik toch "spontaan" zwanger (van de eerste) !!

Wat maakt de natuur soms toch rare kronkels dan he!!

Geniet maar  lekker van je wondertje!

gr mama van MD

Na 4,5 jaar eindelijk raak. . Na 5 mislukte IUI's toch nog spontaan zwanger geraakt. We stonden op het punt om met IVF te beginnen.
Ben vandaag precies 16 weken zwanger!!!!!

Groetjes Kippie.

Terug
Bovenaan