hoe lang over gedaan?

Hallo Allemaal!

Ik was in mei gestopt met de pil en meteen de volgende maand zwanger het ging onzettend snel!

liefs Zonnetje

Bij onze eerste eind oktober gestopt met de pil, en in januari mijn laatste menstruatie.
Nu ben ik zwanger van ons 2e kindje en dat was in 1x raak,.

Liefs

Hoi,

Ik ben in februari gestopt met de pil, eerst twee cyclussen ontpild en toen aan de slag.
Het is nu raak in de 4e ronde!! Mijn advies is om er niet TE veel mee bezig te zijn, dat heeft bij ons goed geholpen!! Deze maand aan andere dingen gedacht en toen was het plots raak!! Veel succes!

Liefs karen

ik ben voor de 5e keer zwanger i.v.m miskramen.
Dit is mijn tweede kindje.

Ik merk wel dat ik sneller zwanger ben geraakt als ik er niet teveel mee bezig was zo 2x tijdens vakantie.

hoi hoi

ik ben eind december gestopt met de pil. in de 5de ronde bleek ik zwnager.
mag dus niet klagen!

Wij zijn ontzettende mazzelaars, bij onze dochter de 1e keer raak en nu ook weer de 1e keer raak. Ik noem m'n man nu dan ook een  "sniper" haha.
Nu heb ik ook wel mazzel dat ik de klok gelijk kan zetten op m'n cyclus en ik ook voel wanneer ik een eisprong heb.
Bij de eerste dacht ik echt dat het lang zou duren omdat ik al 35 was, dus was ook totaal verrast.
En bij de tweede was ik 36 en dacht dat je dus absoluut niet 2 keer zoveel mazzel kunt hebben. Dus was weer zeer verrast.
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik ook al 5 jaar geen pil meer slik.

Groetjes Miriam (35+2)

haha een sniper is een goede! ach ja een goede cyclus die je goed aanvoelt kan soms al de helft van het werk zijn, alhoewel ik op mijn vruchtbare dagen helemaal niets heb gedaan en blijkbaar toch zwanger ben geraakt ik had zo'n persona ding die aangeeft wanneer je "mag" klussen en ik weet zeker dat ik niets op die dagen heb gedaan :p

Hoi,

Ook wij hebben de mazzel gehad dat het bij allebij de kindjes in 1 keer raak was. En de eerste een jongen en nu een meid. Nou hoe goed kan mijn mannetje mikken....hahaha
Liefs Cares

Terug
Bovenaan