Hoe lang pijn voor een eisprong

A

Anoniem

Guest
Hallo dames

Gistermorgen stond ik op en ging naar de wc ik zag dat er wat glanzige draderig afscheiding uitkwam (sorry voor de smerige details). Ik dacht nu komt mijn eisprong snel. Wij zijn toen gaan klussen. S'middags kreeg ik wat last van mijn onderbuik ik dacht o mijn eisprong. Nu een dag later heb ik behoorlijk last van mijn onderrug pijn zit op 1 plek. Mijn vraag is of iemand nog meer dit herkent en of het normaal is dat je lang last van de eisprong kan hebben. Ik ga ervan uit dat ik gister mijn eisprong heb gehad.

Groet Sharine

hey hey

ja hoor dat is heel goed mogelijk dat je er eventjes last van hebt....

ik heb ook altijd, noem het maar gerust een soort menstruatie pijn, tijdens mijn eisprong....

is dus niets geks :)

sucses xxx sjur

Hey Sharine,

Ik had ook vrijdag en zaterdag steekjes onderin mijn buik, zaterdagavond wat wittige afscheiding, zondag vervolgens ook met ongi-krampjes. Ik denk ook dat mijn ei gister was. Vandaag heb ik ook iets pijn onderin mijn rug en nog steeds krampjes en afscheiding. Ik weet het ook eigenlijk niet zo goed. Maar het ljikt erg veel op dat van jou.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Vervelend is het he als je nu niet weet wanneer je je eisprong hebt misschien hebben we die nu wel vandaag. Zitten we er helemaal naast.

Groetjes Sharine

Hallo Sharine,

Ja dat kan best he ? Beetje domme ei die van mei ! Eerst kondigt de ei zich twee dagen aan óf drie,  dan is  de ei er en dan meldt hij zich weer af of niet ?!? Snap jij het nog ?  We hebben wel tenminste één voordeel, want dan moeten we van nood vandaag weer klussen.  Of zou dat niet zo goed zijn als je elke dag klust ?

Liefs Yvonne

Hoi yvonne

Het schijnt niet goed te zijn, zaad rijpt meer als een dag. Daarom raad meb ook aan om om de dag te klussen. Het scheelt dat we gisteren nog geklust te hebben want als we eigeelachtige afscheiding hebben dan dood de zuur de zaadcellen niet maar brengen die de zaadcel naar de eileiders toe. En zaadcellen kunnen langer leven dan een ei. Beter voor het ei klussen dan erna.

Groet Sharine

Hallo Sharine,

Oke, dus dan is het goed dat we gisteravond geklust hebben. De keer ervoor was zaterdagmorgen. Dus het zaad van gister was goed langer dan een dag zat er tussen.
Maar het kan nooit kwaad om vanavond weer te klussen, er zitten toch wel zaadjes bij die wel goed zijn ?

groetjes Yvonne

Hoi Yvonne

Vast wel. Klus ze vanavond, mijn man zit bij de vrijwillige brandweer en moet vanavond vroeg weg. Misschien als de kinderen op tijd in bed liggen dat ik hem ook nog wel even kan strikken. Het is toch wat he met ons. Wat we toch allemaal niet voor over hebben.

Groet Sharine

Terug
Bovenaan