Hoe lang pijn voor een eisprong

Hey Sharine,

Haha weet je wat ik gister zelfs nog gedaan heb ? Met mijn kont op een kussen liggen na het geklus !!! Ik denk dan moet ik ik het maar eens goed doen deze keer !!

Nou maar duimen he ?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ik vertelde toch dat mijn man gisteravond vroeg naar de brandweer moest. Voordat hij weg ging hebben we nog even snel geklust. Ik had de kinderen net in bed. Tijdens het klussen riep mijn oudste mama wat doe je. Het is maar goed dat hij er nog niks van snapt maar het is wel raar bezig zijn als je kinderen nog wakker zijn.  Maar ja je moet er wat voor over hebben. Had daardoor al helemaal geen tijd om met de kont omhoog te gaan zitten hahaha. Maar goed ik heb mijn bekkenbodemspier maar goed aangespand.

Groet Sharine

Hey Sharine,

Haha ja je moet er wat voor over hebben! Mijn pa en ma zeiden een keer dat ze aan het gymnastiken waren! En tampons waren voor een bloedneus ! Jaja, maar toen ik ze in mijn neus stopte en rond ging lopen mocht dat niet en moesten de tampons snel weer in de tas bij mijn ma! Ja, je moet er wel iets voor over hebben! Ik wou dat ik voor mijn 2e of 3e bezig was, want dan wist ik tenminste dat ik zwanger kan worden.
Nou hopen dat het niet voor niks geweest is !!

Liefs Yvonne

He Yvonne

Goeie moed houden meid, ik ben van de eerste 1,5 jaar bezig geweest. Ik zag het al helemaal voor me ik kom nog bij de gyn terrecht. Ik dacht daar gaat mijn grote wens in duigen vallen. Uiteindelijk is alles toch nog goed gekomen. Van de tweede was ik in de 2e ronde zwanger. Dit hadden wij ook niet verwacht.

Groet Sharine

Ja, je kunt er niks van zeggen he ? Nou we gaan gewoon fijn zo door. Als het nu niet is  dan maar later.  Ik ben wel een volhouder dus dat scheelt wel.

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan