Hoe lang proberen een baby terug in slaap te krijgen?

Mijn kindje slaapt ook heel slecht overdag. Ik legde hrm ook elk slaapje in bed maar was dat een beetje zat... elke keer in huilen uitbarsten en ik maar trap op trap af rennen. Ik ben toen overdag gestopt met slaapjes in bed, die gebeureb gewoon in de box. Echt spelen kan zo'n kleine baby toch nog niet, en ook ons zoontje heeft verborgen reflux waardoor hij een tijdje rechtop moet. Ik verschoon,voed, boer en dan rechtop. Soms slaapt hij dan al, soms niet.. ik blijf dan met hem zitten tot hij moe wordt, of gebruik de wipstoel zodat hij zichzelf kan vermaken. Als hij moe wordt is het bedtijd, in de box! Ik leg hem in een voedingskussen, zet een ruisje aan op de tablet, en leg een doekje over zijn ogen. Het is altijd eventjes huilen, maar hij snapt wat de bedoeling is. Ik heb hem bijna altijd met 5 minuten in slaap! Hij wordt soms na 3 kwartier ook weer wakker en dan is opnieuw in slaap krijgen soms ook lastig.. ik geef hem dan meestal even wat aandacht, of doe gelijk het hele riedeltje opnieuw. Sinds een week slaapt hij 1 slaapje meer in zijn bed, en zo bouwen we de bedslaapjes langzaam weer op. Ik moet bijna weer werken, maar de gastouder gaat prima hierin mee.. voor ons werkt dit perfect!

Terug
Bovenaan